Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات حشد شعبی عراق بر آمادگی این سازمان برای کمک در جهت شناسایی و مجازات عاملان جنایت الفرحاتیه در استان صلاح الدین تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هیات حشد شعبی عراق بر آمادگی این سازمان برای کمک به شناسایی عاملان جنایت الفرحاتیه در استان صلاح الدین تاکید کرد.

«فالح الفیاض» با بیان اینکه «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق اهتمام زیادی به این حادثه داشته است، اظهار داشت: ما به همراه یک هیات امنیتی بلندپایه برای پیگیری حادثه به آنجا رفتیم و تحقیقاتی در این خصوص انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: حشدشعبی آماده ارائه هرگونه کمک و حمایت در این خصوص است و علیه کسانی که محکومیت آنها در این جنایت اثبات شود، تمام اقدامات را بکار خواهیم بست.

الفیاض افزود: مسئولان حشد شعبی روابط خوبی با مسعود بارزانی و رهبری حزب دموکرات کردستان دارند و موضع ما دفاع و حفاظت از مقر حزب دموکرات بود.

الفیاض ادامه داد: فرهنگ سوزاندن و به آتش کشیدن در برهه اخیر در عراق رایج شده و هر اعتراضی با سوزاندن و تخریب مقرها همراه شده است. این اقدامات محکوم و یک عمل مجرمانه است که بر اساس قانون باید مورد مجازات قرار گیرد.

وی همچنین ارائه هر گونه نامه‌ای از سوی «جنین بلاسخارت» نماینده سازمان ملل در عراق به «عبدالعزیز المحمداوی» (ابوفدک)، رئیس ستاد عملیات حشد شعبی را تکذیب کرد و این دیدار را یک ملاقات روتین و عادی عنوان نمود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی