Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:34:15 GMT

اینتر مشتری هافبک میلان شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۰۸۴

باشگاه اینتر به دنبال خرید هافبک تیم فوتبال میلان است.

خبرگزاری میزان - به ادعای کالچیومرکاتو، باشگاه اینتر وضعیت جذب هاکان چالهان‌اوغلو را بررسی می‌کند. قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله در سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و او در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد بود.

با این حال، باشگاه میلان به شدت به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن ترکیه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، اینتر تماس‌هایی با باشگاه میلان داشته تا شرایط خرید چالهان‌اوغلو را بررسی کند.

در صورتی که چالهان‌اوغلو قراردادش را تمدید کند او از این پس سالیانه ۵ میلیون یورو دستمزد از میلان خواهد گرفت، اما اگر او قراردادش را تمدید نکند احتمالا در نیم‌فصل راهی اینتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چالهان‌اوغلو با میلان تمدید می‌کند

انتهای پیام/

 

برچسب ها: میلان هاکان چالهان‌اوغلو اینتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان میلان هاکان چالهان اوغلو اینتر چالهان اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس