Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@13:26:45 GMT

روحانی از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۱۱۵

روحانی از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است

نماینده ماکو در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به خاطر اینکه در متن جامعه نیست از مسائل مردم بی اطلاع بوده و در قرنطینه کامل است گفت: نباید با بی اعتنایی و بی‌تفاوتی دولت مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «محمد علیپور»، نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئله اصلی و اساسی روز همه آحاد جامعه گرانی‌های سرسام آور و غیرقابل تحمل و بی توجهی دولت به مشکل اساسی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی حسن روحانی در ایام تبلیغات دوره دوم ریاست جمهوری افزود: او می‌گفت که شب می خوابیم و صبح بیدار می شویم و افزایش قیمت‌ها را می‌بینیم در حالی که امروز این شعار به جای شب تا صبح به ساعت کشیده شده است.

نماینده مردم ماکو در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور در میان مردم و متن جامعه حضور ندارد و در قرنطینه کامل از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است.

وی اظهار داشت: به واسطه همه مشکلات معیشتی موجود و بی‌تفاوتی رئیس جمهور، افراد زیادی به ما نمایندگان فشار می آورند و انتظار دارند رئیس جمهور استیضاح شود در حالی که نباید با بی اعتنایی و بی تفاوتی دولت، مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.

علیپور خاطرنشان کرد:‌ معتقدم دولت باید تا آخرین روز پاسخگو باشد و اجازه هیچگونه بهانه جویی داده نشود و مجلس نیز باید نقش نظارتی خود را با قاطعیت هر چه تمام تر ایفا کند تا فردا روحانی مدعی نباشند اجازه ندادند کار کند و همه تبعات کم کاری و ضعف خود را به گردن دیگران بیاندازد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور هیچ عذر و بهانه‌ای اعم از تحریم‌های ظالمانه و غیر برای شرایط موجود قابل قبول نیست. 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی محمد علیپور استیضاح رئیس جمهور نماینده ماکو رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات