Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حدود یک‌سال و نیم پیش که عادل فردوسی‌پور و برنامه باسابقه‌اش از کنداکتور تلویزیون کنار رفتند، تا هفته پیش که رسما اعلام شد او اجازه ساخت برنامه اینترنتی هم ندارد، اتفاقات بسیاری رخ داده است.

به گزارش شریان نیوز،ماجرای عادل فردوسی‌پور و صداوسیما، حالا وارد فاز تازه‌ای شده است. مجری محبوب برنامه «نود» که نزدیک به دوسال است از آنتن تلویزیون دور است، آن‌طور که در هفته گذشته اعلام شد، حتی اجازه اجرا و ساخت برنامه در بستر وی او دی‌ها و شبکه‌های اینترنتی را هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در همان روزهای ابتدایی که خبر از تسلط یک سازمان زیرمجموعه صداوسیما بر نمایش خانگی داده شد، پیش‌بینی شده بود و بسیاری از این نوشته بودند که این تسلط باعث می‌شود تلویزیون اجازه ساخت برنامه‌های پرمخاطب بر بستر نمایش خانگی را صادر نکند.

پس از این ماجراها بود که یک رسانه از مجوز نگرفتن برنامه عادل فردوسی‌پور نوشت. خبری که در ساعات اولیه مدیران ساترا ترجیح دادند به آن واکنشی نشان ندهند اما پس از اینکه این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های تند کاربران این شبکه‌های روبه‌رو شد، بالاجبار توسط علی سعد، سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا به آن پاسخ داده شد.

علی سعد در بخشی از توضیحی که دراین‌باره در توئیتر خود ارائه داد، نوشت: «شرط طرح برنامه‌ها در شورای موافقت کلی انتشار، عدم وجود موانع حقوقی، قضایی و امنیتی است که در مورد برنامه ۹۹ که به درخواست فیلیمو و کافه بازار مطرح شده بود، به دلیل عدم دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، عملا موضوع قابل طرح و بررسی توسط شورای مذکور نبود.»

این توضیحات هم به سرعت واکنش‌هایی را در پی داشت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار توضیح شفافی از سوی ساترا درباره موانع حقوقی، قضایی و امنیتی‌ که بر سر راه برنامه‌سازی عادل فردوسی‌پور در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، شدند.

منبع: شریان

کلیدواژه: عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نگو نگفتی» در شبکه نسیم

به گزارش قدس آنلاین برنامه «نگو نگفتی» به تهیه کنندگی آریا طاهری با اجرای یزدان فتوحی در حوزه اجتماعی روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت 

این برنامه با زبانی طنز و آیتم‌های جذاب پلیسی به سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رود تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرایم از وقوع آنها در آینده پیشگیری کند.

موضوعاتی نظیر سرقت، جعل و کلاهبرداری، شبکه‌های هرمی و ... از جمله مسایلی است که در «نگو نگفتی» به آن پرداخته می‌شود.

این برنامه محصول مشترک شبکه نسیم و موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر جالب مدیر سابق شبکه سه درباره عادل فردوسی‌پور و علی فروغی
  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • «نگو نگفتی» در شبکه نسیم
  • (عکس) کنایه تند بازیگر تلویزیون به میثاقی با اسم بردن از عادل فردوسی‌پور
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم