Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با فروش معادل ۳۱۷,۴۹۲,۵۵۰ ریال منتشر شد.

خبرگزاری میزان -جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با فروش معادل ۳۱۷,۴۹۲,۵۵۰ ریال منتشر شد.

سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه گذشته با تعطیلی سالن‌های خود به دلیل شیوع بیماری کرونا وضع ناگواری را تجربه کردند، اما حال بعد از گذشت این زمان هشت فیلم آغازگر راه سینما در سال ۹۹ و همزمان با بازگشایی سالن‌های تماشای فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول فروش سینمای ایران طی هفته های گذشته با افت محسوسی در فروش روبرو بود، اما طی هفته پیشین با افزایش نسبی در فروش روبرو شد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

آقای سانسور

فروش هفتگی: ۳۱۷,۴۹۲,۵۵۰ ریال

فروش کلی: ۳,۸۸۳,۶۱۶,۴۳۷ ریال

نویسنده و کارگردان: علی جبارزاده

بازیگران: بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، محمود پاک نیت، امید روحانی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، آریانا مثنوی، علی مثنوی، حسن نوری، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، امیراشکان مثنوی، علی برقی

خلاصه داستان: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!.

آبادان یازده ۶۰

فروش هفتگی: ۳۴,۰۸۴,۳۰۰ ریال

فروش کلی: ۶۶۹,۹۶۸,۴۰۰ ریال

کارگردان: مهرداد خوشبخت

بازیگران: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!.

زن‌ها فرشته‌اند ۲

فروش هفتگی: ۳۳,۸۰۰,۹۰۰ ریال

فروش کلی: ‭‬۷,۳۷۲,۷۰۵,۳۳۶ ریال

نویسنده و کارگردان: آرش معیریان

بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، مریم سعادت، سیروس همتی، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، حسین ملکی، احمدرضا موسوی، صدیقه کیانفر، شیرین ایزدی، آیدا نوری و مهدی صارمی

خلاصه داستان: چند زوج در رده‌های سنی مختلف در سال ۲۰۲۰ به‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند.

بی حسی موضعی

فروش هفتگی: ۱۹,۰۴۷,۷۵۰ ریال

فروش کلی: ۲,۰۷۲,۷۵۵,۴۴۵ ریال

نویسنده و کارگردان: حسین مهکام

بازیگران: پارسا پیروزفر، سهیل مستجابیان، باران کوثری، حسن معجونی، حبیب رضایی

خلاصه داستان: جلال‌، دانشجوی سابق رشته فلسفه، متوجه می‌شود خواهرش که به اختلال روانی دوقطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط‌‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می‌زند تا به خانه دوستش، بهمن، برود که یک آهنگ‌ساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می‌شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می‌کنند.

عطر داغ

فروش هفتگی: ۱,۴۱۷,۰۰۰ ریال

فروش کلی: ۳۲۸,۶۲۸,۷۰۰ ریال

نویسنده: علی حمیدنژاد

کارگردان: علی ابراهیمی

بازیگران: مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، خاطره اسدی، شیوا مکی نیان

خلاصه داستان: فیلم سینمایی عطر داغ ، داستان دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود شبی بیرون از خانه بماند. بیرون ماندن او یکسری اتفاقات برای او و خانواده‌اش در پی دارد که…

یادم تو را فراموش

فروش هفتگی: ۶۵۴,۰۰۰‬ ریال

فروش کلی: ۲۴۲,۸۰۶,۲۲۵ ریال

کارگردان: علی عطشانی

بازیگران: میترا حجار، حسین یاری، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، رضا ناجی، خشایار راد، غزل یگانه، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران ریال فروش کلی سینمای ایران ریال نویسنده فیلم سینمایی خلاصه داستان آقای سانسور فروش هفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اجرای بیش از ۶۰۰ طرح پیشگیری از سیل در این استان در انتظار تامین اعتبار است و به ۶ هزار میلیارد ریال در سالجاری نیاز دارد.

منصور شیشه فروش افزود: تقویت سفره‌های زیرزمینی، احداث سیل بند، ساماندهی رودخانه ها، آبخیزداری، بهسازی پل‌های واقع در جاده‌ها و جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر‌ها از جمله اهداف طرح‌های پیشگیری از سیل است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طبق بخشنامه ها، وزارت نیرو به‌عنوان مسوول کارگروه راهبری سیل باید پیگیری لازم را برای تخصیص اعتبارات به استان انجام دهد، اما این مساله تعیین تکلیف نشده است.

او با بیان اینکه مطالعات این طرح‌ها انجام شده  افزود: با توجه به رخداد تندباد، سیلاب‌های محلی و بارش شدید در برخی مناطق استان لازم است تامین اعتبار این طرح‌ها در اولویت قرار گیرد.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: اگرچه اقدام‌های مختلفی در این زمینه انجام شده، اما همچنان برخی مناطق استان اصفهان تحت تأثیر وقوع سیل است.

او تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری لازم است بطور جدی به موضوع مهار سیلاب ورود پیدا کنند.

شیشه فروش تاکید کرد: نیازمند تخصیص اعتبارات پیشگیرانه در زمان مناسب هستیم تا با اجرای این طرح‌ها یک بار برای همیشه با تهدید سیل مقابله کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اعتبارات بیشتر با هدف بازسازی و جبران خسارت‌های سیل پرداخت می‌شود درحالیکه توجه به سیاست‌های پیشگیرانه مغفول مانده است.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: خسارت سیل خرداد سال گذشته در استان اصفهان در بخش عمرانی نیز هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

 به گفته مسوولان در ۱۰ سال گذشته، بیش از ۱۵ مورد وقوع سیل در استان اصفهان گزارش شده است.

بر اساس پژوهش‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری، خسارت‌های سیل تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد و بیش از ۵۰ درصد بارش‌ها ذخیره می‌شود.

بارش‌های فروردین ماه امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

شامگاه سه‌شنبه پنج اردیبهشت نیز شدت بارش‌های رگباری در مناطق شمال و شرق اصفهان سبب جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر، تخریب منازل مسکونی و خسارت به برخی جاده‌ها شد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا