Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@16:22:47 GMT

پیش‌بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی+ جزییات تردد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۹۶۰

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تردد حدود دو میلیون وسائل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی برای روزهای تعطیل پیش رو را در مسیرهای رفت و برگشت داریم و برای مسیرهای رفت امشب و فردا عصر ترافیک سنگین به ویژه در محورهای کرج-چالوس و محور هراز پیش‌بینی می‌شود و برای برگشت نیز جمعه شب و یکشنبه عصر پیش‌بینی ترافیک در این محورها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاصد اصلی برای سفرهای بین استانی، مازندران و گیلان هستند که همواره در این بازه زمانی بیشترین انباشت خودروهای غیر بومی را دارند و از سوی دیگر بیشترین خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: برای مسیر رفت پیش‌بینی ترافیک مربوط به امشب و فردا است که محورهایی مانند محور کرج دچالوس در مقاطعی مانند کندوان و گرماب هم اکنون نیز با ترافیک مواجه هستند و هر قدر به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته در ساعات ابتدایی و بامداد فردا ترافیک در این محور رفته رفته کمتر خواهد شد.

آشوری گفت: فردا نیز این ترافیک ادامه خواهد داشت و در ساعات ابتدایی صبح به صورت نیمه سنگین و هر قدر به بعد ازظهر و غروب نزدیک شویم این ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته برای محور هراز نیز ترافیک نسبتا سنگینی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در مقاطعی از محور چالوس مانند کندوان با بارش و مه گرفتگی مواجه هستیم، اضافه کرد: پیش‌بینی خاصی برای دیگر محورها مانند فیروز کوه، تهران-قم، قزوین-رشت، تهران-ساوه و غیره نداریم. البته برای مسیر برگشت و در روز یکشنبه هر قدر به غروب و شب نزدیک‌تر می‌شویم ترافیک نیمه سنگین در این محورها پیش‌بینی می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه در آزادراه تهران-شمال وضعیت خاصی از نظر ترافیکی و جوی گزارش نشده است، اعلام کرد: برای مسیر برگشت نیز ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس و محور هراز پیش‌بینی شده است که عمدتا در ساعات پایانی جمعه شب و روز یکشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر است.

منبع: الف

کلیدواژه: ترافیک سنگین پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی امروز شنبه ۱۵ ماه یکطرفه شدند.

ترافیک در محور‌های چالوس و هراز سنگین و در محور سوادکوه اکنون عادی می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور سوادکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد