Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد با اشاره به اختصاص استخری در این استان برای استعدادیابی و پایه‌سازی در این رشته ورزشی ، جایگاه امروز واترپلوی استان در کشور را حاصل این اقدامات چندین ساله خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،به نقل از فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو؛ "سید مصطفی سجادی" رئیس هیات شنا استان یزد در رابطه با دستورالعمل اخیر فدراسیون شنا مبنی بر در اختیار گذاشتن یک استخر اختصاصی به هیات‌های شنا استانی به منظور پیشبرد برنامه استعدادیابی، اظهار کرد: واگذاری استخر به هیات‌های استانی برای مساعدت جهت پیشبرد استعدادیابی و کار قهرمانی در این رشته پایه و پر مدال از چند سال پیش در دستور وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون شنا قرار داشته و بر همین اساس نیز با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، استخر ۲۲ بهمن از دو سال پیش در اختیار هیات استان قرار گرفته و گام بزرگی در این حوزه گشوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این اقدام طبق قیمت پایه کارشناسی از سوی اداره کل وررزش و جوانان استان و با توجه به این که استخر مذکور نیازمند مرمت بود، در چهارچوب قوانین و مقررات صادره انجام شد و هیات نیز در طی این مدت نه تنها استعدادیابی قوی در این رشته ورزشی داشته بلکه با تجهیز این استخر، زیرساخت‌ خوبی برای این ورزش در استان مهیا شده است.

سجادی با اشاره به برنامه‌های موفق استعدادیابی هیات شنا استان یزد از سال‌ها پیش با مساعدت باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، جایگاه برتری واترپلوی یزد طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ و پس از ۲۰ سال وقفه فعالیت حرفه‌ای استان در این رشته را حاصل این اقدامات خواند.

به گفته وی، هرچند فعالیت حرفه‌ای در رشته شنا نیازمند امکانات خاصی است ولی در بخش واترپلو با استعدادیابی و پایه‌سازی صورت گرفته، در تمام رده‌های سنی از ظرفیت‌هایی بومی خوبی در استان برخودار هستیم و هم اکنون یزد در لیگ برتر واترپلوی کشور صاحب جایگاه است.

این مسئول به تعطیلی ۹ ماهه استخرهای شنای استان به دلیل شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: هرچند در جریان شیوع این بیماری منحوس همه حوزه‌ها از جمله بخش ورزش بسیار متضرر شد ولی در بین رشته‌های ورزشی، رشته‌ی شنا، شیرجه و واترپلو با توجه به از دست دادن فرصت مغتنم تابستان امسال، متضررترین رشته بوده است.

سجادی در پایان با اشاره به وجود استخرهای متعدد در استان، یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان حداقل از یک استخر سرپوشیده برخوردار است و استان یزد با ۱۵ استخر سرپوشیده به لحاظ سرانه وضعیت نسبتاً بهتری از سرانه کشوری دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان شنا استخر فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو استان یزد ورز استان یزد هیات شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند