Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندر انزلی از برگزاری اولین رویداد استارت آپی در حوزه طراحی لباس اجتماع (اداری و رسمی) بانوان توسط مرکز نوآوری طراحی پوشاک این مرکز در گیلان خبر داد.

ویکتوریا صیاد دقت کار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارت آپی در حوزه طراحی لباس اجتماع (اداری و رسمی) بانوان در استان گیلان اظهار کرد: این رویداد استارت آپی توسط مرکز نوآوری طراحی پوشاک مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محورهای این رویداد را شامل؛ توسعه کسب و کارهای طراحی پوشاک، خلاقیت و نوآوری در طراحی و دوخت، برندینگ در طراحی لباس، فروش سنتی و آنلاین عنوان کرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندر انزلی تصریح کرد: برگزیدگان در این رویداد از فرصت ها و امتیازاتی همچون امکان استقرار در مرکز نوآوری طراحی پوشاک جهاددانشگاهی بندر انزلی، مشاوره تخصصی با فعالان حوزه پوشاک و حمایت تولیدکنندگان از ایده های برتر برخوردار خواهند بود.

دقت کار، مهلت ثبت ایده در این استارت آپ را تا تاریخ ۳۰ آبان سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد در تاریخ ۱۶ آذر سال جاری به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو خواهد بود.

به گزارش ایسنا؛ ثبت نام از طریق مراجعه به سایت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی به آدرس www.uast-jdanzali.ac.irو با کلیک بر پوستر استارت آپ انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی جهاد دانشگاهی استارتاپ علمی کاربردی جهاددانشگاهی رویداد استارت طراحی پوشاک طراحی لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)