Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:56:12 GMT

پیام مقام معظم رهبری دل ما را شاد کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۱۸۹

پیام مقام معظم رهبری دل ما را شاد کرد

فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته پیام مقام معظم رهبری به فرمانده ناجا دل همه ما را شاد و انگیزه و روحیه ما را برای برخورد با قانون ستیزان و هنجارشکنان مضاعف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار"عبدالرضا ناظری در مراسم طرح اخوت ناجا و سپاه در یگان ویژه کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یگان ویژه با اقتدار، توان مضاعف و اراده قوی در خط ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رهروی از شهدای گرانقدر مصمم و مقتدر ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یگان ویژه هم در سلامت و هم در امنیت به خوبی نقش آفرینی کرد و در روزهای ابتدائی شیوع ویروس کرونا در طرح فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز از مبادی ورودی استان به خوبی حرست کرد و برای حفظ سلامت مردم انصافا خوش درخشید.

این مقام انتظامی بیان کرد: یگان ویژه در حوزه امنیت نیز با اقتدار توام با رافت در آبان ماه ۹۸ به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت داشتند، درس خوبی داد.

وی اظهار کرد: به دلیل آموزش و ارتقاء سطح توان رزمی کوچک ترین ایراد و خدشه ای به ماموریت یگان ویژه وارد نبوده است.

ناظری اظهار کرد: یگان ویژه در برخورد با اراذل و اوباش با اقتدار ایستاده، در تامین نظم و امنیت و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرهای مختلف همکاری داشته و در فراگیری آموزش هائی که ارتقاء آمادگی جسمانی و علم و دانش و توان نیروها بوده تلاش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یگان ویژه ناجا در سراسر کشور در زمینه هوشمندسازی از لحاظ نیروهای با دانش و متخصص، ارتقاء و مجهز کردن نیروها از نظر علمی در این حوزه، اشراف و بهره گیری از تجهیزات به روز و تجهیز یگان های ویژه و ارتقاء و توسعه گردان ها در کشور و استان به خوبی عمل کرده و نیروهای یگان ویژه در همه فتنه ها مقتدرانه ایستاده است.

وی در ادامه بیان کرد: روز گذشته پیام مقام معظم رهبری به فرمانده ناجا دل همه ما را شاد و انگیزه و روحیه ما را برای برخورد با قانون ستیزان و هنجارشکنان مضاعف کرد.

ناظری تصریح کرد: این پیام نور امید را در قلب همه روشن می کند و خدا را شاکریم خدمات نیروهای انتظامی در کشور مورد رضایت رهبری و مردم ولایتمدار کشور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این فرمایشات بار سنگین احساس مسئولیت ما را بیشتر می کند که باید تلاش مضاعف و اقتدار توام با رافت و مهربانی را در همه ما مضاعف کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اراذل و اوباش و قاچاقچیان مسلح باید از دیدن نیروهای انتظامی و یگان ویژه به خود  بلرزند و مردم ایران اسلامی با دیدن نیروهای پرافتخار انتظامی و یگان ویژه باید احساس آرامش و امنیت کنند.

وی افزود: باید دو بال دانش و هوشمندسازی و ایمان، اخلاق و اخلاص را تقویت کنیم چراکه با ارتقاء سطح علم و دانش و مبانی اعتقادی و اخلاقی خدمتگزاران بهتری برای مردم خواهیم بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناظری سردار ناظری مقام معظم رهبری یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها