Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه دوم آبان ماه در ۱۴ شهر استان کرمان برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری نماز جمعه در مناطق مختلف استان اظهار داشت: نماز جمعه این هفته دوم آبان ماه در 14 شهر استان کرمان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نماز جمعه این در تمامی مناطق استان به جز شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت، راور، بردسیر، انار، کوهبنان، کشکوئیه، نگار، یزدان‌آباد، زیدآباد و زنگی‌آباد اقامه نخواهد شد افزود: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی ستاد کرونا در استان برگزار می‌شود گفت: محیط برگزاری نماز جمعه و مصلاها در شهرهای تعیین شده برای حضور نمازگزاران ضدعفونی شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

نماز جمعه این هفته در 7 شهر استان کرمان برگزار نمی‌شودنماز جمعه استان کرمان تنها در شهرهای کرمان و کوهبنان برگزار نمی‌شوددر تعطیلات گذشته با کاهش سفر به اصفهان روبه‌رو بودیم/ نماز جمعه در استان همچنان برگزار نمی‌شود

وی افزود: از نمازگزاران شهرهای اعلام شده درخواست می‌شود برای حضور در نماز جمعه ماسک، مهر، سجاده، پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند.

جعفری گفت: این تصمیمات در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اتخاذ شده است.

به گزارش تسنیم؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قبل شیوع ویروس کرونا در 56 شهر و منطقه استان کرمان برگزار می‌شد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استان کرمان ستاد نماز جمعه استان کرمان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان برگزار جمعه استان کرمان برگزار نمی شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود