Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قوسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد با مدت زمان بازپرداخت یک سال است و صاحبان صنایع متقاضی دریافت این تسهیلات نباید در گذشته از تسهیلات توسعه صندوق ملی استفاده کرده باشند.

وی بیان کرد: متقاضیان تسهیلات صندوق توسعه ملی باید در سامانه سیتا نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته‌بندی، فرآوری و صادرات زعفران به بانک‌های کشاورزی، ملت و توسعه صادرات ابلاغ شده است.

وی نرخ سود این تسهیلات را ۱۵ درصد با بازپرداخت یک سال عنوان کرد و افزود: با توجه به شناور بودن تسهیلات صندوق توسعه ملی، هر استانی که در کمترین زمان ثبت‌نام کند، میزان بیشتری از این تسهیلات را دریافت خواهد کرد.

قوسی اظهار داشت: تسهیلات صندوق توسعه ملی به استان‌ها ابلاغ شد و فعالان بخش کشاورزی استان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی گفت: سهم تسهیلات ۵۴۰ میلیارد تومان برای تمام استان‌های کشور مصوب شده است که به صورت شناور و فاقد محدودیت به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌بردارانی که در گذشته در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند باید به بانک مراجعه و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات برای گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و احداث سایبان دام ۱۲.۵ درصد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین نرخ سود تسهیلات برای دام ۱۴ درصد و برای صنایع تبدیلی و بارگاه زرشک ۱۵ درصد پیش بینی شده است.

قوسی عنوان کرد: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر هفت سال است به این معنا که یک سال برای ساخت و ۶ ماه تنفس در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها صندوق توسعه ملی وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان جنوبی صندوق توسعه ملی وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان جنوبی اخبار کنکور تسهیلات صندوق توسعه ملی نرخ سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای محمد حسین مقیسه گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری-قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت. وی گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش خطرپذیری (ریسک) بازپرداخت نشدن تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکو‌های تامین مالی جمعی و سکو‌های تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود.  مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اضافه کرد: درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل می‌شود.  مقیسه افزود: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قرارداد‌های واحد‌های تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است. وی گفت: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحد‌های تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه