Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت ایران در آخرین شمارش حدود ۸۱ میلیون نفر اعلام شده است، اما فوتبالی‌ها برای شمارش هواداران خود به رقم واقعی جمعیت ایران فکر نمی‌کنند و طرفداران فوتبال را از جمعیت کشور بیشتر می‌دانند.

خبرگزاری میزان - روزنامه جام جم نوشت: در آخرین سرشماری، جمعیت ایران حدود ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام شده، اما از نظر فوتبالی‌ها جمعیت ایران بیشتر از این حرف‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها برای شمارش هواداران خود متر و معیاری ندارند.

ظاهرا به رقم واقعی جمعیت ایران هم فکر نمی‌کنند. حتما شما هم متوجه شده‌اید این بحث در فضای مجازی بسیار داغ بوده و حتی عده‌ای به شوخی گفته‌اند طرفداران فوتبال از جمعیت کشور بیشتر هستند! البته بعضی از چهره‌های فوتبالی دلیل و برهان می‌آورند که منظورشان ایرانی‌های خارج از کشور هم هست. مثلا نیکبخت می‌گوید: «مگر ایرانی فقط در داخل کشور داریم؟ در کل جهان خیلی ایرانی داریم که آن‌ها هم طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند.»

البته که جمعیت ایرانی‌های خارج از کشور هم در بررسی‌های آخر، حدود ۵ میلیون نفر ذکر شده و باز هم اعدادی که فوتبالی‌ها می‌گویند با جمعیت واقعی ایرانی‌ها همخوانی ندارد. تعدادی از این جملات را مرور می‌کنیم.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق استقلال: باشگاه ما ۳۰ میلیون طرفدار دارد.

زنوزی، مالک تراکتور: جمعیت آذری‌زبان کشور زیاد هستند. با قهرمانی در جام‌حذفی ۴۰ میلیون نفر در ایران خوشحال شدند.

زنوزی، کمی بعد: تراکتورسازی ۳۰ میلیون طرفدار در ایران دارد.

رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس: پرسپولیس یک باشگاه با ۳۰ میلیون هوادار است.

استیماچ، سرمربی سابق سپاهان: استقلال باشگاهی است که در ایران ۲۰ میلیون طرفدار دارد.

علیرضا منصوریان، سرمربی فعلی تراکتور: باشگاه ما۳۰ میلیون طرفدار دارد.

استراماچونی، سرمربی سابق استقلال: ۲۵ میلیون طرفدار پشت تیم هستند.

میلاد میداوودی، بازیکن اسبق استقلال: چرا باید با استقلالی که ۳۰ میلیون طرفدار دارد، چنین برخورد‌هایی شود.

محسن خلیلی، پیشکسوت پرسپولیس: ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس مهم هستند.

علیرضا نیکبخت، پیشکسوت استقلال: آقایان خیلی راحت ۵۰ میلیون هوادار استقلال را بازی دادند.

علی شجاعی، وینگر چپ پرسپولیس: پرسپولیس در ایران ۷۰ میلیون طرفدار دارد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم‌ملی: دو تیم استقلال و پرسپولیس هر کدام ۲۰ میلیون طرفدار در ایران دارند.

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق آبی‌ها: استقلال ۸۰ میلیون هوادار دارد که اگر مشکلات مالی‌اش حل نشود، ۴۰ میلیون هوادارش حاضر هستند به باشگاه کمک کنند. (سال ۹۵)

علیرضا منصوریان، همان سال: من سرمربی تیمی هستم که ۳۰ میلیون هوادار دارد.

فیروز کریمی: استراماچونی باید به عنوان یک انسان ورزشی روحیه ورزشکاری می‌داشت و می‌دانست قلب ۴۰ میلیون هوادار استقلال با این کار او می‌شکند.

مجید نامجو‌مطلق، سرمربی سابق آبی‌ها: استقلال بیش از ۴۰-۳۰ میلیون هوادار دارد.

محسن بنگر، بازیکن سابق قرمزها: پرسپولیس حتی اگر تیم چهلم جدول هم باشد، باز هم پرسپولیس است و ۳۰ میلیون طرفدار پشتش است.

سیدجلال حسینی: باشگاه هر تصمیمی که بگیرد برای ۴۰ میلیون طرفدار تصمیم گرفته.

نتیجه‌گیری

با توجه به اظهارات فوتبالی‌ها باید گفت جمعیت طرفداران فوتبال به مراتب بیشتر از جمعیت کل کشور است. همواره این موضوع مورد بحث پیشکسوتان و طرفداران پرسپولیس، استقلال و تراکتور بوده است. مثلا در ماجرای نظرسنجی پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران، یکی از هواداران تراکتور در گفتگو با برنامه ۹۰ تاکید داشت اگر استقلال ۳۰ میلیون طرفدار دارد، قطعا آن‌ها تیمی با ۱۰۰ میلیون طرفدار هستند. هرکس هم فرمول خودش را برای شمارش هواداران فوتبالش دارد.

بیشتر بخوانید: شکست سنگین پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فوتبال استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال استقلال پرسپولیس میلیون هوادار سرمربی سابق جمعیت ایران فوتبالی ها ۴۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است