Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:49:40 GMT

تورهای گردشگری و موزه‌ها تا اطلاع بعدی تعطیل!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۲۲۱

ساعت 24- تعطیلی موزه ها، تفاهمنامه صنایع دستی با سازمان زندانها، ممنوعیت برگزاری تور در گیلان و مشکلات باغ عباس آباد از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

برگزاری تورهای ایران گردی، گردشگری و طبیعت گردی در استان گیلان از امروز سی ام مهر ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

در نامه‌ای که سی ام مهر ۹۹ حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان به رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان و رئیس انجمن راهنمایان گردشگری گیلان نوشته اعلام کرد: «پیرو هماهنگی صورت گرفته با ستاد مقابله با کرونای استان و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه به محدودیت‌های منع تردد به آگاهی می‌رساند اجرای همه تورهای ایرانگردی، گردشگری و طبیعت گردی استان از تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این اداره کل با افراد و گروه‌هایی که اقدام به تورگردانی می‌کند، برخورد جدی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند