Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بیکی گفت: صبر و ایثار خانواده شهدا، مسیری برای تعالی جامعه و توسعه فرهنگ شهادت است و خانواده شهدا به درستی به رسالت خود عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، « صادق علی بیکی» شامگاه چهارشنبه ( 30 مهر) در دیدار با خانواده شهید فرهنگی «حسینعلی ربطی» دبیر ورزش شهید به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: خانواده شهدا در طول انقلاب با تقدیم شهدا به رسالت خود عمل کردند و با صبر و بردباری الگوی نمونه برای جامعه ما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزود: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ شهادت و زندگی و فرهنگ شهدایی نیازمند است تا در راستای مقابله با تهاجمات دشمن استوار بایستد.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را یکی از وظایف مهم مسئولان و دست اندرکاران نظام دانست که بدانیم این مسئولیت ها و آرامش فعلی جامعه ما در گرو خون شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، آرامش را به ما هدیه دادند.

 

علی بیکی گفت: صبر و ایثار خانواده شهدا، مسیری برای تعالی جامعه و توسعه فرهنگ شهادت است و خانواده شهدا به درستی به رسالت خود عمل کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر در پایان با تجلیل و قدردانی از ایستادگی خانواده شهدا و خانواده شهید ربطی در پای ارزش های انقلاب و اسلام یادآور شد: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و باید این فرهنگ در همه جامعه نهادینه شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش بهشهر معلم شهید صبر و ایثار خانواده شهدا فرهنگ شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران