Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:44:29 GMT

آغاز خشت‌گذاری مسکن ویژه فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۵۱۳

آغاز خشت‌گذاری مسکن ویژه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز عملیات احداث و خشت‌گذاری ۴۳ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان آغاز شد و از طریق بانک ملی وام در اختیار افراد مشمول قرار می‌گیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی‌میرزایی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: در اجرای دستور شما برای توسعه خدمات رفاهی به فرهنگیان کار مشترک با وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته که فاقد مسکن هستند برای ثبت‌نام در این طرح فراخوان دادیم، 310 هزار نفر ثبت‌نام کردند و شرط این بود از خدمات وزارت راه استفاده نکرده باشند بنابراین 75 هزار نفر تأیید شدند که امروز عملیات احداث و خشت‌گذاری 43 هزار و 775 واحد مسکونی آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اولویت در میان فرهنگیان با زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افرادی که بیش از 20 سال سابقه دارند این طرح در 18 استان و 66 شهرستان اجرا می‌شود و پیمانکار بسیاری از آنها تعیین شده است.

حاجی میرزایی ادامه داد: فرهنگیانی که می‌خواهند از طرح ملی مسکن استفاده کنند نیازمند آورده اولیه هستند بنابراین با همکاری بانک ملی چهار هزار میلیارد تومان اعتبار 12 درصدی یعنی با بهره بسیار کم برای آنها به عنوان آورده اولیه در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: این اقدام هنگیان را که از خدمات خوب دولت شما بهره مند شده‌اند را بیشتر بهره مند می‌کند و وزارت راه و آقای اسلامی همکاری بسیار خوبی را با آموزش و پرورش داشتند و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان از رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی تشکر می‌کنم.

پرداخت 160 میلیون تومان وام ساخت مسکن به زوجین فرهنگیتوسعه طرح خرید خدمات آموزشی متوقف شد/مذاکرات برای اینترنت و تبلت دانش‌آموزی/تحویل 20 هزار مسکن به فرهنگیان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن فرهنگیان طرح ملی مسکن فرهنگیان وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان