Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی ، پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده از جمع سرخپوشان گفت : خلیل زاده بازیکن قابل اتکایی است ولی پرسپولیس هیچوقت متکی به فرد نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی مدافع سال های نه چندان دور پرسپولیس درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت:

کم کم تیم را می‌بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم سال گذشته، یک بازیکن بزرگسال هم باقی نمانده است و باید یک تیم کامل بسازیم. حدود هشت روز است که کار را شروع کردیم و چند روز در جم بودیم تا اگر بازیکن مستعدی که می‌تواند به ما کمک کند، به خدمت بگیریم. ما کارمان را خیلی دیر شروع کردیم و بیشتر بازیکنان باکیفیت هم به لیگ برتر رفتند

وی با بیان اینکه برخی بازیکنان خوب در خط جلو از ایران رفته‌اند، تصریح کرد:

ما در پُست‌های هافبک، وینگر و مهاجم با کمبود مهره مواجه هستیم. با این حال بازیکنان را رصد می‌کنیم تا اگر مهره باکیفیتی دیدیم، جذب کنیم. امیدواریم بازیکنان مستعد جوان زیر ۲۳ یا ۲۱ سال بیاوریم تا به کارمان بیایند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره تأثیر افزایش قیمت بازیکنان بر روند جذب بازیکن در این باشگاه خاطرنشان کرد:

افزایش رقم قراردادها مشکل‌ساز شده است، اما با تورمی که در کشور با آن مواجه هستیم و هزینه‌هایی که ایجاد شده است، بازیکنان حق دارند. آنها از همین راه امرار معاش می‌کنند. با این حال برخی بازیکنان قیمت‌های کاذبی می‌دهند و برخی باشگاه‌ها نیز چنین مبالغی را می‌پردازند. عدالت در این بخش وجود ندارد.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پارس جنوبی در این فصل هم با مشکلات مالی سال‌های گذشته مواجه است یا خیر، بیان کرد:

با صحبت‌هایی که انجام شد، رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) گفت امسال مشکل خاصی وجود ندارد و ما هم بر همین اساس پیش می‌رویم. رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی، نماینده مردم جم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر جم متفق‌القول از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم با حمایت آنها، پارس جنوبی را به لیگ برتر برگردانیم.

وی در این باره که آیا زردپوشان جم برای بازگشت به لیگ برتر تلاش خواهند کرد یا به حفظ سهمیه در لیگ یک قناعت می‌کنند، گفت:

نه تنها ما بلکه هر ۱۸ تیم لیگ دسته اول تمام تلاش خود را می‌کنند تا به لیگ برتر صعود کنند. تیم‌های رقیب کارشان را زود آغاز کردند، اما ما دیر شروع کردیم. اگر بخواهیم برخی تیم‌ها را رقیب خود بدانیم، باید بگویم تمرینات آنها زودتر از ما آغاز شد و وقفه ایجاد شده در آغاز لیگ دسته اول هم به نفع ما بود تا بتوانیم بازیکنانی را که از لیگ برتر ریزش می‌کنند، به خدمت بگیریم.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به وضعیت این تیم، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و تجمع چندباره هواداران مقابل باشگاه و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

بازیکنان و مربیان پرسپولیس با وجود نتایج درخشانی که به دست آوردند، مورد بی‌مهری قرار گرفتند و مدیریت باشگاه نتوانسته خواسته تیم و هواداران را برآورده کند. امیدوارم مسئولان ارشد کشور، قدر این بازیکنان و هواداران را بدانند.

نصرتی با اشاره به شادی هواداران پرسپولیس پس از شکست النصر عربستان تصریح کرد:

دولت برای ایجاد شادی میان مردم مشابه خوشحالی آنها پس از بازی با النصر، چه می‌توانست بکند؟ مردم حدود یک هفته بابت این پیروزی از عمق دل شاد بودند و باید از پرسپولیس حمایت شود. می‌گویند چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟ چرا مسئولان کاری می‌کنند که مردم مقابل وزارت ورزش و جوانان تحصن کنند؟

وی درباره پیشنهاد افزایش قرارداد توسط اعضای تیم پرسپولیس به مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد:

این بازیکنان پیشنهادهای خیلی خوبی دارند که با قبول آنها می‌توانند مبلغ بیشتری دریافت کنند. بازیکنان باکیفیت باید پاداش زحمات خود را بگیرند و من نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

مدافع پیشین پرسپولیس در مورد جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده از این تیم و مشکل سرخپوشان در خط دفاع  گفت:

این پرسپولیس نه فقط الان، بلکه در سالیان گذشته هم متکی به یک بازیکن نبوده است. امسال هم علیپور و ترابی از تیم جدا شدند، اما اتفاق خاصی رخ نداد. خلیل‌زاده مهره قابل اتکایی است، اما نمی‌توانیم بگوییم اگر او نباشد، فلان اتفاق می‌‌افتد. با وجود این موضوع، متأسفانه پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر اخبار پرسپولیس شجاع خلیل زاده علی علیپور لیگ برتر محمد نصرتی لیگ برتر پارس جنوبی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌شدت آلوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، به مناسبت روز زمین پاک با کمک محیط‌زیست، شهرداری، دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم نهاد که در حوزه محیط‌زیست فعالیت داشتند، حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد.

محسن رضاییان ظهر امروز در حاشیه پاک‌سازی رودخانه جاجرود اظهار داشت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌شدت آلوده شده تا جایی که امروز در مدت 1 ساعت مقدار یک وانت زباله جمع‌آوری شد.

وی افزود: آموزش حفظ محیط‌زیست و خطرات زیست‌محیطی از اولویت‌های برنامه اجرایی است، در مدارس و در دیگر محیط‌ها به‌صورت مداوم جلسات و کارگاه‌های آموزشی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره محیط‌زیست شهرستان پردیس در ادامه گفت: رودخانه جاجرود برای احیا به کمک ما نیاز دارد و بایستی همه دست‌به‌دست هم دهیم تا این نعمت الهی را برای نسل آینده پاک نگه‌داریم.

رضاییان یادآور شد: در تفرجگاه‌های حاشیه رودخانه جاجرود سطل‌های زباله تعبیه شده و گردشگران با جمع‌آوری زباله‌ها و انداختن داخل سطل زباله به حال خوب طبیعت کمک کنند.

وی در ادامه گفت: پلاستیک در طبیعت حدود 400 سال طول می‌کشد که بازیافت شود لذا مسافران و گردشگران از رها کردن پلاستیک در طبیعت خودداری کنند.

لایروبی 42 کیلومتر از رودخانه‌های قزوین

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امروز زمین و هوای پاک نیازمند کمک ما انسان‌ها است، لذا گردشگران و مسافرانی که برای طبیعت‌گردی به دل طبیعت می‌روند به طبیعت آسیب نرسانند و همراه خودشان در طبیعت یک کیسه‌زباله برای جمع‌آوری زباله‌ها به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان