Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از رویترز، شرکت مشاور مدیریت مک‌کینزی نتیجه تحقیق جدید خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بیش از نیمی از شرکت‌های کوچک و متوسط اروپا که روی هم رفته دو سوم مشاغل اروپا را تأمین می‌کنند به شدت نگران بقای خود در ۱۲ ماه آینده هستند.

این در حالی است که این تحقیق در ماه آگوست و قبل از موج کنونی تشدید شیوع کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج جدید کرونا دولت‌های اروپایی را مجبور کرده است محدودیت‌های جدیدی وضع کنند و حتی گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال قرنطینه سراسری مجدد برخی کشورها به گوش می‌رسد.

یافته‌های این تحقیق هشداری جدی برای دولت‌هاست که به توصیه صندوق بین‌المللی پول برای تشدید کمک به شرکت‌ها برای گذراندن بحران کرونا عمل کنند.

تحقیق مک‌کینزی ۲,۲۰۰ شرکت از ۵ کشور فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلستان را در بر گرفت و نشان داد ۵۵ درصد از این شرکت‌ها انتظار دارند اگر درآمدهای آنها در سطح فعلی باقی بماند تا سپتامبر آینده فعالیت خود را تعطیل کنند.

همچنین مشخص شد که از هر ۱۰ شرکت یک شرکت انتظار دارد در ۶ ماه آینده درخواست حمایت از ورشکستگی خود را ثبت کند.

زدراوکو ملادنوف، یکی از مؤلفان این تحقیق می‌گوید: این بار قابل‌توجهی بر روی دوش بخش مالی ایجاد می‌کند و می‌تواند باعث جهش مجدد نرخ بیکاری شود.

شرکت‌های کوچک و متوسط به شرکت‌هایی گفته می‌شود که کارکنان آنها کمتر از ۲۵۰ نفر باشد. در اروپا این شرکت‌ها بیش از ۹۰ میلیون نفر را استخدام کرده‌اند اما سایز کوچک آنها باعث می‌شود در برابر بحران‌های مالی بسیار آسیب‌پذیر باشند. برای مثال در اسپانیا ۸۳ درصد از ۸۵ هزار شرکت کوچک و متوسط این کشور از ماه فوریه تعطیل شده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1078037 برچسب‌ها کرونا ویروس اتحادیه اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا کرونا ویروس اتحادیه اروپا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود

حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: بخشی از پسماند‌های پزشکی هرمزگان در مراکز بهداشت روستایی تولید می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی برای نظارت بر انتقال و بی خطرسازی و دفع ایمن آنها مسئولیت دارد و بی توجهی به آن خطرناک است.

وی میزان تولید پسماند در روستا‌های هرمزگان را سالانه ۵۲۰ هزار تن اعلام و اضافه کرد: این میزان با پسماند‌های شهری استان برابر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با اشاره به تولید بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰هزار تن پسماند صنعتی و روزانه بیش از ۴۰۰ تن پسماند ویژه در استان خواستار به روز رسانی شیوه‌های مدیریت پسماند در استان شد.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز سالانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن ضایعات تولید می‌شود که به نظر می‌رسد متولیان این حوزه عملکردی برای فرآوری آنها ندارند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان با اشاره به ضرورت توجه مدیران صنایع به مدیریت پسماند‌های صنعتی و ویژه تصریح کرد: قانون‌گذار مجازات‌هایی برای مدیران خاطی در حوزه محیط زیست در نظر گرفته است.

مسیحی تازیانی ادامه داد: برای مدیریت پسماند شهری، در ۴۸ شهر مطالعات پایان یافته و طرح مدیریت پسماند ۴۱ شهر مصوب شده که اجرای آن نیازمند اختصاص اعتبار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری کارگاه مدیریت پسماند صنعتی توسط شرکت «سپنتامهام ایرانیان» از مشارکت بخش خصوصی در آموزش استقبال کرد و آن را نتیجه درک عملی مفهوم حفظ محیط زیست به عنوان یک وظیفه همگانی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است