Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه اصلانی روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت ۶۹ هزار مسکن طرح اقدام ملی مسکن که به میزبانی شهرجدید هشتگرد استان البرز و با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، افزود: انعقاد تفاهم نامه ها یکی از مزیت های بسیار مناسب برای تحقق وعده ایجاد جریان تولید مسکن در سراسر کشور بوده و در همین راستا با وزارتخانه ها  و دستگاه های اجرایی مختلف تفاهم نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه منعقد کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه از تمام  ظرفیت های اراضی، اجرایی ، منابع مالی و مدیریتی ظرفین تفاهم نامه ها در راستای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله  کارگران، فرهنگیان  و نیروهای مسلح استفاده خواهیم کرد.

اصلانی گفت : وزارت راه و شهرسازی  در ماه های گذشته عملیات ساخت حدود ۲۳ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را درکشور آغاز کرده و مراحل خشت گذاری آنها در حال انجام است .

وی ادامه داد: امروز نیز با دستور رییس جمهوری  ساخت ۶۹ هزار واحد مسکونی عملیاتی شد که از این تعداد ۳۷ هزار واحد مسکونی مربوط به نیروهای مسلح ، ۳۰ هزار واحد برای فرهنگیان و ۲ هزارواحد نیز برای مسکن کارگری است.

 امروز  ساخت ۱۲ هزار و ۹۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد استان البرز آغاز شد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد استان البرز اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد مسکونی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار