Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:21:59 GMT

ممنوعیت واردات برنج برداشته شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۴۷۵

معاون گمرک ایران با بیان اینکه از امروز ممنوعیت واردات برنج برداشته شد، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک، ترخیص شوند. ناطقان: به نقل از گمرک ایران، مهرداد جمال ارونقی اظهار داشت: از امروز، اول آبان ماه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ممنوعیت فصلی برنج برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فنی و امور گمرکی گمرک افزود: بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که پیشتر مشکل تأمین ارز داشتند که در حال حاضر در صف تخصیص ارز قرار گرفته و امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک نسبت به ترخیص این اقلام از گمرکات کشور اقدام شود. منبع: مهر برچسب ها: ممنوعیت ، واردات ، برنج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت واردات برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند