Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: مرکز ارتباط تلفنی ۲۱۲۱ برای اجرای طرح‎‌های آماری در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان راه اندازی شد و انتظار می رود مردم برای همکاری با اجرای طرح های آماری به شماره تلفن ۰۳۴۲۱۲۱۰۰۰۰ پاسخ دهند.

دکتر "جعفر رودری" ظهر امروز یکم آبان‌ماه در حاشیه افتتاح مرکز ارتباط تلفنی ۲۱۲۱ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز تلفن در محل معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی با سرشماره چهار رقمی دوطرفه ۲۱۲۱ در حال حاضر برای اجرای طرح‎‌های آماری راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مردم اظهار کرد: انتظار می رود مردم برای همکاری با اجرای طرح های آماری به شماره تلفن ۰۳۴۲۱۲۱۰۰۰۰ پاسخ دهند و همچنین هم استانی‌های می توانند در صورت هرگونه سوال یا ابهامی با شماره رایگان ۲۱۲۱ با مرکز تلفن معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تماس داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد از آمار از طریق سامانه ۲۱۲۱ گرفته می‌شود و ۶۰ درصد مابقی به‌ صورت حضوری بوده که ممکن است در برخی از طرح‌های آماری این درصد آمارگیری غیرحضوری بیشتر یا کمتر از ۴۰ درصد باشد.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۳ طرح آمارگیری در سطح استان انجام می‌شود، عنوان کرد: برخی از طرح‌های آمارگیری مثل نرخ بیکاری به صورت ماهیانه، برخی مانند نیروی کار به صورت فصلی و برخی دیگر مانند آمارگیری به صورت سالانه هیتند.

رودری با اشاره به اینکه طرح با آمارگیری تلفنی برای آمارگیری دامداری‌ها در استان کرمان کلید خورد، تصریح کرد: برای طرح‌های سرشماری مثل نفوس و مسکن هنوز تصمیمی برای اینکه از چه روش آمارگیری (حضوری یا تلفنی) استفاده کنیم هنوز به جمع بندی نرسیده اما در سایر طرح‌های آماری، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد کار از طریق ارتباط تلفنی ۲۱۲۱ اجرا خواهد شد.

وی درباره صرفه‌جویی اقتصادی که از اجرای این طرح صورت می‌گیرد، گفت: معمولا حدود ۴۰ درصد از هزینه اجرای هر طرح مربوط به هزینه‌های خودرویی است که هر چه درصد بیشتر آمارگیری طرح از طریق سامانه تلفنی ۲۱۲۱  انجام شود، صرفه‌جویی مالی بیشتری خواهیم داشت به طور مثال در طرح آمارگیری نیروی کار سالانه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که ۴۰ درصد آن مربوط به هزینه‌های خودرویی می‌باشد و در سال گذشته در مجموع یک میلیارد تومان هزینه طرح‌های آمارگیری ما بود که حدود ۴۰۰ میلیون تومان آن مربوط به هزینه‌های خودرویی بود لذا به مرور زمان درصد آمارگیری غیرحضوری را افزایش خواهیم داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: متاسفانه هنوز همه خانوارهای ما شماره تلفن ثابت ندارند یا اگر دارند ما به آنها دسترسی نداریم و این شماره‌های که اکنون ما داریم مربوط به سرشماری سال ۹۵ است که ممکن است این تلفن‌ها تغییر یا جابجا شده باشند بنابراین آمارگیری حضوری هم در طرح‌هامان گنجانده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان طرح آمارگیری اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان طرح های آماری اجرای طرح ۴۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد