Web Analytics Made Easy - Statcounter

محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته وحدت ۵۰سری جهیزیه میان زوجهای نیازمند استان توزیع می شود که در مجموع یک سال اخیر تعداد آن ها به هزار و ۱۰۰سری جهیزیه می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص اهدای 50 سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت، گفت: همزمان با میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، بسیج سازندگی سپاه روح الله توزیع 50سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان نیازمند را در برنامه خود تعریف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تحقق شعار رونق تولید، تمامی اقلام جهیزیه ها از محصولات تولید داخل کشور است و ارزش هر سری جهیزیه حدود 20میلیون تومان برآورد می شود.

محترمی ادامه داد: این سومین مرحله از توزیع جهیزیه در سال 99 است و در مجموع در یک سال اخیر، حدود هزار و 100سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان استان مرکزی تهیه و توزیع شده است و هدف از این سری اقدامات به حداقل رساندن مشکلات ولی نعمتان انقلاب اسلامی در این شرایط مشکل اقتصادی است.

وی با اشاره به توزیع کمک های مومنانه در سطح استان مرکزی، تصریح کرد: تا به امروز حدود 190هزار بسته معیشتی به ارزش 46میلیارد تومان و با کمک مردم نوع دوست استان مرکزی تهیه شده و توسط گروه های جهادی بسیج در میان افراد نیازمند توزیع شده است.

محترمی در خصوص اقدامات ضد کرونایی بسیج سازندگی نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا، حدود 60کارگاه تولید ماسک در سطح استان شروع به کار کرد که تاکنون حدود 4میلیون و 600هزار ماسک توسط گروه های جهادی بسیج تهیه و در اختیار مردم قرار گرفته است. همچنین حدود 700گروه جهادی در جهت مقابله با کرونا مشارکت داشته اند که از آنان تشکر می کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند

عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: نان کامل یا نان سبوس دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

او افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، گفت: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

او با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص تصریح کرد: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

اطلاعات و آدرس نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در صفحه گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت، به نشانی اینترنتی https://fhc.sums.ac.ir/uploads/۱۱۸/Nutrition/public%۲۰education/۳۴.pdf جهت دسترسی عموم قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند