Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

 به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، محمدعلی دادور گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و با عرضه‌ ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه‌ تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده‌ بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می‌تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

دادور اظهار کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هم‌اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و ما این وعده را به مردم شریف ایران می‌دهیم که علی‌رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

 

 شانا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت نفت ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟

مصطفی آجورلو یکی از اسامی مطرح شده برای مدیرعاملی استقلال است که ظاهرا شانس زیادی برای کسب این پست دارد.

طرفداری | علی خطیر دیگر مدیرعامل استقلال نیست و فعلا فرشید سمیعی این مسئولیت را برعهده گرفته است.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور قرار گرفت و با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. علی خطیر پس از این بازی با حکم هیات مدیره آبی‌‌ها از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.

هلدینگ خلیج فارس ۵۰ میلیارد تومان به حساب استقلال واریز کرده بود و خطیر بدون هماهنگی با اعضای هیات مدیره و احمد شهریاری، تصمیم گرفت این پول را به عنوان بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی به حساب آن‌ها واریز کند. شهریاری از این موضوع ناراحت شد و درنهایت شبانه علی خطیر از مدیرعاملی استقلال کنار رفت و سرپرستی این مقام به فرشید سمیعی واگذار شد.

فرشید سمیعی تا آخر فصل در همین پست باقی خواهد ماند و سپس هلدینگ خلیج فارس برای آینده مدیرعامل استقلال تصمیم می‌گیرند. در این بین نام‌هایی مانند حجت کریمی، آجورلو، آذری، فتح الله‌زاده و... مطرح شده‌اند که به نظر می‌رسد شانس آجورلو از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

جلسه سمیعی با آتیلا حجازی در دفتری برگزار شد که آجورلو جلسات خود را در آن برگزار می‌کرد و شواهد نشان می‌دهد آجورلو به صندلی مدیریت استقلال است.

هلدینگ خلیج فارس قصد دارد به زودی مجمعی با محوریت اصلاح ساختار مدیریتی استقلال تشکیل دهد و ساختار هیات مدیره را ترمیم کند. احتمالا در صورت طی شدن فرآیند اداری، پیش از تشکیل مجمع، حکم مدیرعاملی آجورلو صادر شود.

باید صبر کرد و دید درنهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه