Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@13:40:09 GMT

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۷۳۳

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

گروه پاکشوما در راستای تقویت تولید ملی و اشتغال زایی جوانان تحصیکرده ایرانی دومین مدل جاروبرقی خود را با برند کرال طی یک مراسم رونمایی اینترنتی رسما معرفی کرد.

به گزارش شریان نیوز،برند لوازم خانگی کرال، بیش از ۱۰ سال است که با هدف فروش برون مرزی (صادرات) و داخل بازار ایران سبد محصولات کاملی از انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزر و جاروبرقی توسط گروه پاکشوما خلق و هدایت و با ضمانت پاک سرویس در بازارهای مختلف عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مهرداد نیکزاد مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما، در این مراسم اعلام کرد ما به شکل قوی وارد بازار جاروبرقی ایران شده ایم و هدف گذاری ما برای فروش ۳۰۰ هزار دستگاه انواع جاروبرقی است.

در همین راستا، وی اعلام کردند گروه پاکشوما ۴.۵ درصد از سود سالیانه این گروه صنعتی را به سرمایه گذاری در طراحی محصول و تحقیق و توسعه برای استمرار نوآوری در محصولات  اختصاص داده است.

جاروبرقی جدید کرال مدل ۲۵۰۰ وات با فیلتر هپا ۱۳ ، کیسه جمع آوری گرد و غبار و آشغال سه لایه ضد آلرژی و حساسیت و گرید انرژی A  با ضمانت پاک سرویس محصول سرمایه گذاری در طراحی صنعتی گروه صنعتی پاکشوما است که از چند روز دیگر در فروشگاههای شهر پاکشوما، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و تمام فروشگاههای معتبر لوازم خانگی سراسر کشور با قیمت مناسب قابل عرضه خواهد بود.

منبع: شریان

کلیدواژه: گروه پاکشوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند