Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان صبح پنجشنبه در دیدار با فرماندار انزلی در این شهرستان با اشاره به آشنایی با نگاه فرهنگی «اسماعیل میر غضنفری» در شهرستان‌های رودبار و لاهیجان، اظهار کرد: در گذشته با حمایت وی شاهد راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی در رودبار و انتخاب کانون پرورش فکری لاهیجان به عنوان مرکز فرهنگی هنری برتر کانون کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار ضیایی ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بروز آسیب‌ها و محدودیت برای کودکان، افزود: باید به صورت همزمان به سلامت جسم و روح کودکان توجه شود.

وی با بیان اینکه رویکردها و ساختار و سیاست‌های کاری کانون پرورش فکری با توجه به شیوع این بیماری تغییر کرده است، گفت: بهره گیری از بستر فضای مجازی، راه‌اندازی کارگاه‌های برخط و انتشار فراخوان‌های برخی از اقداماتی بود که در این ایام از سوی این نهاد فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه جلب توجه خانواده‌ها در ایام کرونا را از دیگر اقدامات کانون عنوان و تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در این ایام برنامه ریزی و در بستر فضای مجازی اجرایی شد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های انزلی به ویژه در حوزه فرهنگی، افزود: یکی از انتظارات ما از مسئولان فرهنگی شهرستان انزلی راه اندازی سالن سینمایی مرکز فرهنگی شماره یک کانون پرورش فکری انزلی است.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها مناسب فرهنگی

فرماندار انزلی نیز در ادامه این دیدار با تأکید بر ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور، اظهار کرد: انتقال آموزه‌های سازنده به کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

اسماعیل میر غضنفری گفت: تاثیرپذیری و تأثیرگذاری، از ویژگی‌های انسان محسوب‌می‌شود و هراندازه از تأثیرات مثبت دوران کودکی بهره‌مند شویم، در ایجاد پیوند با نسل کودک و نوجوان موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری و جایگاه ارزش‌مند آنان در خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی، افزود: برای ایجاد هر تحول سازنده، نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

فرماندار انزلی به اهمیت گسترش فضاهای آموزشی کانون پرورش فکری اشاره کرد و از آمادگی برای تکمیل و راه اندازی سالن سینمای مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی خبر داد.

کد خبر 5054153

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری گیلان شهرستان انزلی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا مشهد کانون پرورش فکری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری