Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح و سرهنگ کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی در برنامه تلویزیونی شبکه دنا در خصوص هماهنگی و همکاری و هم‌افزایی این دو نیرو اظهار نظر کردند.

در این نشست سردار حکمتیان در خصوص ضرورت  وجود و حضور نیروهای مسلح به مولفه های قدرت یک کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه‌های اقتدار هر کشوری نیروهای نظامی آن کشور بوده که زمینه‌ساز امنیت آن کشور است و و امروزه امنیت مهم‌ترین نیاز بشر است و در طبقه‌بندی نیازهای بشری امنیت و ایمنی جایگاه بسیار بالایی داشته و بسترساز توسعه یک کشور است چرا که جامعه امروزی باید در تمام ابعاد امنیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده گفت: باید کاری کرد در ذهن انسان امنیت همواره به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود امروز ما به عنوان نیروهای مسلح باید امنیت پایدار را در کشور ایجاد کنیم که آسایش و رفاه ملت و مردم را در پی دارد.

وی افزود: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام هستند و نیروهای نظامی و انتظامی برای زندگی سعادتمندانه مردم خود را قائل به ایجاد امنیت می‌دانند.

در ادامه سرهنگ کیقباد مصطفایی به موضوع امنیت در جوامع بیشری اشاره کرد و گفت: امنیت در کشور از وضعیت خوبی برخوردار است و به تبع در استان هم امنیت بسیار مطلوبی را شاهد هستیم و نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت داخلی و خارحی بسیار موثر است و در یک طبقه‌بندی کلی نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار امنیت داخلی کشور بوده و به همین جهت اقدامات گسترده‌ای در راستای این رسالت و ماموریت مهم انجام داده و خروجی آن رضایت‌مندی مردم از امنیت کنونی است.

حکمتیان در ادامه با بیان داشته‌ها و ظرفیت‌های نیروهای مسلح کشور گفت: سطح آمادگی نیروها در راهبرد کلی کشور باید باز دارنده باشد و اگر بخواهیم نیروی مسلح مقتدر و توانمندی داشته باشیم باید نیروی انسانی و آموزش و تجهیزات داشته باشیم که امروزه در بعد نیروی انسانی که مولفه اصلی بوده بالاترین دارایی نیروهای مسلح نیروی انسانی است که برگرفته از تجربیات دفاع مقدس است.

وی گفت: در حوزه تجهیزات در 8 سال دفاع مقدس 36 کشور علیه ما بودند و کمک‌های مالی و تجهیزاتی به دشمن می‌کردند که در آن روزگار سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز در حالی که بی‌‌امان در حال تحریم هستیم روز به روز در وضعیت تجهیزاتی ارتقا پیدا کرده‌ایم و تجهیزات ما قدرت تخریب بالایی دارد.

این فرمانده افزود: سومین عنصر آموزش است که در سطح نیروهای مسلح به این موضع توجه بسیاری شده امروز به آموزش به عنوان یک عنصر حیاتی توجه می شود و شبانه‌روز به دنبال توان رزم خود هستیم و معتقدیم اگر در صلح عرق بیشتری از ما بریزد در جنگ خون کمتری از ما ریخته می‌شود.

در ادامه سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان توانمندی‌های پلیس در کشور و استان گفت: پلیس هم‌ راستا با سایر نیروهای مسلح به آخرین و بهترین تجهیزات و امکانات مجهز شده و امروز پلیس ایران یکی از مقتدرترین پلیس‌های جهان به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: به صورت مستمر شاهد یک سامانه جدید در پلیس هستیم و شعار «پلیس هوشمند» محقق شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشف جرائم پلیس استان با قدرت عمل کرده است افزود: کمتر جرمی اتفاق می افتد که توسط پلیس استان در کمترین زمان ممکن کشف نشود که با برخورداری از نیروهای کارآزموده و به روز و همچنین تجربیات ناب پلیسی در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم.

وی گفت: این دستاورد را مرهون برنامه‌ریزی و تلاش در عرصه ارتقای سطح پلیس استان هستیم و به همراه سایر نیروهای مسلح در استان به خصوص سپاه فتح و تیپ 48 فتح امنیت پایداری در استان ایجاد شده است.

در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ مستقل 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها و اهداف مشترک نیروهای نظامی استان اشاره کرد و گفت: به توانمندی های یکدیگر واقف هستیم و به واسطه همین ارتباط در هر شرایط سخت و بحرانی در کنار یکدیگر امنیت را در استان به خوبی برقرار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های یکدیگر را می‌دانیم و در تعامل تنگاتنگ با یکدیگر هستیم افزود: تاکنون این همکاری و هماهنگی کامل میان نیروی انتظامی و سپاه استان موجب برکات زیادی بوده است.

سرهنگ مصطفایی هم با بیان اینکه همپوشانی و هم افزایی بسیار خوبی میان ما و سایر نیروهای تامین کننده امنیت در استان وجود دارد اظهار کرد: در جاهایی که نیازمند عزم گروهی بوده تفکیکی بین ما دیده نمی‌شود و نیروی انتظامی، سپاه فتح، تیپ 48 فتح و البته نیروهای بسیجی در کنار یکدیگر با اقتدار عمل می‌کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه نیروی انتظامی پلیس فتح کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی نیروهای مسلح تیپ 48 فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند