Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:50:43 GMT

کشف 45عدد بخاری برقی قاچاق در محور اراک-قم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۳۹۵

کشف 45عدد بخاری برقی قاچاق در محور اراک-قم

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به کشف بخاری برقی از خودرو شوتی در محور قم، گفت: در بازرسی از خودرو شوتی که توسط پلیس متوقف شد 45عدد بخاری برقی به ارزش بیش از 300میلیون ریال کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به کشف بخاری برقی از خودرو شوتی در محور قم، اظهار داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین کنترل خودروهای عبوری مستقر در محورهای مواصلاتی اراک - قم به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به اصطلاح شوتی مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: راننده خودرو پس از بی توجهی به اخطار ایست پلیس  در نهایت  با شلیک مامورین به لاستیک عقب خودرو در حین فرار را متوقف و در بازرسی 45 عدد بخاری برقی ژاپنی به ارزش 305,100,000 ریال کشف و با تشکیل پرونده، مراتب به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم اعلام شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به اظهارات و اقاریر صریح متهم مبنی بر مالکیت کالاهای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته گمرکی، پس از رسیدگی متهم را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو حامل، جمعاً به پرداخت مبلغ 835,100,000 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخاری برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو