Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان  با بیان اینکه کسب و کارهای کشاورزی آسیب‌دیده از کرونا با عنوان رسته چهاردهم در فهرست وزارت کار برای ثبت نام در سامانه کارا ایجاد شده است اظهار کرد: رسته چهاردهم کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا شامل واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ سبزی و صیفی‌جات، مراکز تولید گل و گیاهان زینتی و مراکز تولید ماهیان زینتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به منظور دریافت تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی با تنفس چهار ماهه این پنج بخش باید در سامانه کارا ثبت نام کنند افزود: بازپرداخت  این تسهیلات ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصد تعیین شده است.

رئیس مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تسهیلات سامانه کارا به دو بخش ۱۲ میلیونی برای فعالان بیمه‌شده و تسهیلات ۶ میلیون تومانی برای فعالان فاقد بیمه در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر مدت ثبت نام این تسهیلات به پایان رسیده و ۱۴۴ فقره پرونده با ۵۱۷  نیروی کار و تسهیلاتی معادل  بر ۶ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان در استان ثبت شده است.

ظفری از معرفی  ۴۶ فقره پرونده با یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد و گفت:  تاکنون این میزان از تسهیلات مورد نیاز واحدها پرداخت شده و الباقی پرونده‌ها نیز در جریان پرداخت قرار دارد.

وظفری با بیان اینکه در استان بالغ بر ۱۵۴ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند که این امر منجر به ثبات اشتغال و حفظ کسب و کار است تصریح کرد:  واحدهایی که کارگران بیمه نشده داشته‌اند تسهیلات ۶ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۲ درصدی به ازای هر یک از این نیروهای کار دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسته‌های مشمول تسهیلات سامانه کارا به صورت کشوری مشخص شده است اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا به بخش کشاورزی به ویژه در حوزه صادرات و از بین رفتن بازارهای صادراتی محصولات کشاورزی استان خسارت‌های وارده شده است.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی استان همدان تسهیلات کرونایی پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی سامانه کارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط