Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه مهرآباد برای اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر در هواپیماها طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: خطوط هوایی کشور در این ایام هیچ افزایش قیمتی نداشته و پول ۴۰ درصد ظرفیت خالی هواپیماها به هیچ عنوان از مسافر دریافت نمی‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تورج دهقانی زنگنه در بازدید از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال‌های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس‌ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت‌های هواپیمایی، افزود: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر در هواپیماها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفت و شرکت‌ها تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود، ملزم به رعایت آن هستند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت جدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در خصوص این که شرکت‌های هواپیمایی ۴۰ درصد مسافر خود را از دست می‌دهند با دستور وزیر راه و شهرسازی تمهیداتی اندیشیده شده تا از هفته آینده صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی به خصوص در ۶ ماهه اول سال را دریافت کرده و تسهیلاتی از طریق دولت به آن‌ها پرداخت شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش قیمت توسط شرکت‌های هواپیمایی در روزهای اخیر اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری مسئول جلوگیری از رقابت مضر و مصالح عمومی است و از آنجا که تاکنون مشکلاتی از سوی چارترکننده وجود داشت، با لغو پروازهای چارتری از ۲۵ مهر به جز مسیرهای کیش و قشم و مناطق نفت‌خیز، هیچ مسیر دیگری مجاز به چارتر نیست.

زنگنه در خصوص افزایش قیمت در هفته جاری که توسط برخی شرکت‌ها صورت گرفت نیز توضیح داد: طبق فصول سال‌های گذشته در زمان پیک پرواز قیمت‌ها براساس بازار عرضه و تقاضا افزایش می‌یافت؛ چرا که بازار تابع عرضه و تقاضا است، اما شرکت‌های هواپیمایی براساس دامنه نرخی که برای آنها تعریف شده هیچ افزایش قیمت نداشتند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پایان یادآور شد: چنانچه مسافران با رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مواجه شوند، می‌توانند با تلفن‌های سازمان هواپیمایی کشوری به صورت شبانه‌روز تماس حاصل کرده و یا با اسکن بارکد فرم‌های نظرسنجی داخل هواپیما به صورت مستقیم با سازمان هواپیمایی کشوری در ارتباط باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/0039mf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی افزایش قیمت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد