Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:03:03 GMT

فاصله عجیب نرخ خرید و فروش دلار در بازار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۷۹۶

فاصله عجیب نرخ خرید و فروش دلار در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز هر دلار آمریکا با روندی افزایشی در صرافی‌های بانکی روبرو شد. به عبارتی قیمت تا ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومان پیشروی کرد اما قیمت خرید دلار تفاوتی چشمگیر را با قیمت فروش آن در بازار داراست.

 در حالی که صرافان دلار را در کانال ۲۹ هزار تومان می رفروشند نرخ خرید را برابر با ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار آزاد نیز دلار به قمیتی بالاتر از ۲۶ هزار تومان خریدار ندارد. بازارساز با این فاصه قابل توجه نرخ خرید و فروش سیگنالی را به بازار می دهد که نشان دهد این قیمت‌ها ماندگار نیست و روند ریزشی مطلوب بانک مرکزی است.

 بر این اساس نرخ فروش یورو در صرافی های بانکی نیز برابر با ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان است و صرافان هر یورورا از مردم به قیمت ۳۰ هزار و ۸۷۰ تومان می خرند.

 بر اساس این گزارش پیش تر فاصله قیمت خرید و فروش دلار در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان بود. در حال حاضر این فاصله قیمتی برای دلار به ۳۸۵۰ تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1446434

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دلار ارز بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان