Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر صدا و سیمای تایباد گفت: این شهرستان با داشتن ایستگاه فرستنده‌های رادیویی پرقدرت و فعال علاوه بر پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های استانی حدود ۱۷ ساعت برنامه ویژه برای کشورهای همسایه دارد که با این توصیف یکی از مهمترین ایستگاه‌های فرستنده در کشور محسوب می‌شود.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان تایباد علاوه بر پخش برنامه‌های استانی، از طریق این ایستگاه برای کشورهای همسایه افغانستان و تاجیکستان به مدت ۱۷ ساعت برنامه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت این شهرستان از پوشش شبکه‌های دیجیتال برخوردار هستند و یک درصد باقی‌ مانده تجهیزات دیجیتال شخصی ندارند.

جعفرزاده مطرح کرد: این شهرستان دارای هشت ایستگاه فرستنده است که تمام مناطق شهری و روستایی را پوشش می‌دهد و همه جمعیت منطقه را در بر می‌گیرد.

مدیر صدا و سیمای تایباد موقعیت مرزی تایباد و همجواری این شهرستان با کشور افغانستان را بسیار حساس دانست و گفت: ایستگاه‌های فرستنده در این نقاط با جدیت و حساسیت بیشتر فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه به سرقت‌ها در این حوزه اشاره کرد و توضیح داد: از ابتداء سال جاری تا کنون تعداد چهار عدد پروژکتور، ۱۵۰ متر کابل برق، ۵۰ متر فیدر آنتن و ۲۰ کیلوگرم سیم خاردار از این مرکز سرقت شده که متاسفانه خسارت‌های مالی را در برداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها صداوسيما ایستگاه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند