Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری آذربایجان‌غربی گفت: با تجهیز ۲۹ باب خانه ورزش روستایی، جمع خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شده در استان به ۲۵۰ باب رسید.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امید فتح‌الهی گفت: امروز /پنج‌شنبه/ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با شعار «ورزش، شهر فعال، روستای فعال» و با هدف پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و گسترش نشاط و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی، ۲۹ باب خانه‌ ورزش روستایی در شهرستان‌های واجد شرایط استان که در معرض خطر موادمخدر بوده و  از جمعیت مناسبی برخوردار هستند، به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این تجهیزات امروز به روستاهای خانقاه سرخ، نرگی و ینگچه در ارومیه، ده گرجز و آغبلاغ در اشنویه، گول مرزنگ و اوچ تپه در بوکان، میرزاکندی پلدشت، بسطام بک و گرده بن در پیرانشهر، نبی گندی و دورباش در تکاب تغنیت علیا چالدران، کاپوت و زاویه در خوی، سلطان احمد و داراب در سلماس، سپی دارمه، شیواوکان، احمد بریو و ساوان جدید در سردشت، حسنلو شاهین‌دژ، چاوقون شوط، علی آباد و شاوله در نقده، رند و دانالوی بزرگ در ماکو و باجوند  و سیلم در مهاباد ارسال شدند.

وی گفت: این تجهیزات مربوط به رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج و فوتبال دستی است و اعتبار تامین شده از طرف وزارت ورزش و جوانان بوده و ستاد مبارزه با موادمخدر استان نیز همکاری داشته است.

سرپرست گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از سال ۹۵ آغاز شده و استان آذربایجان‌غربی جزو استان‌های برتر در تجهیز خانه‌های ورزش روستایی است.

خانه‌های ورزش روستایی از اقدامات دولت تدبیر و امید و در راستای ایجاد شور و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراعت نوجوانان و جوانان روستاییست و در این راستا تجهیزاتی شامل پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، توپ والیبال، تخته دارت و توپ فوتسال به مناطق روستایی ارسال می‌شود.

آذربایجان‌غربی حدود ۲ هزار و ۸۰۰ روستا دارد که از این تعداد نزدیک به ۲ هزار روستا دارای بیش از ۲۰ خانوار جمعیت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی و ورزش تجهیزات ورزشی خانه ورزش روستایی آذربایجان غربی ورزش در روستاها خانه های ورزش روستایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه