Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:03:13 GMT

متقاضیان مسکن ملی شهر ساوه با قرعه کشی انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۰۲۷

متقاضیان مسکن ملی شهر ساوه با قرعه کشی انتخاب شدند

به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه ساوه در قالب نشست شورای اداری برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: این افراد از میان ۲ هزار و ۱۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان واجد شرایط انتخاب شدند.

«احمد مرزبان» اظهار داشت:با توجه به سهمیه یک هزار و ۶۲۰ واحدی ابلاغی شهر ساوه پس از انجام مقدمات اجرای طرح مسکن ملی و ثبت نام متقاضیان در سامانه، کار پالایش متقاضیان و تامین  زمین در قالب سه پروژه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده پروژه های ۳۸۴ واحدی شهرک علوی،  ۴۸۴ واحدی شهرک فجر و ۷۶۸ واحدی کوی مهر در قالب طرح اقدام ملی برای شهروندان متقاضی در ساوه جانمایی و معرفی شد که در مجموع شامل یک هزار و ۶۳۶ واحد مسکونی و بیشتر از سهمیه ابلاغی است.

مرزبان گفت: ۸۰۰ نفر در آبان سال گذشته و آغاز مرحله نخست طرح اقدام ملی در ساوه نام نویسی کردندکه پس از پالایش و اخذ استعلام‌های مربوطه به ۵۱۱ نفر رسیدند و در این مرحله به دلیل اینکه شمار افراد ثبت نام شده از تعداد واحدها کمتر بود، بدون انجام فرایند قرعه کشی معرفی شدند و تاکنون ۳۸۴ نفر از این تعداد مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال سهم آورده اولیه را به حساب واریز کردند اما هنوز ۱۲۷ نفر به دلیل مشکل واریز نکردن مبلغ بلاتکلیف هستند که در صورت پرداخت کامل سهم آورده به پروژه متصل می شوند.

وی اظهار داشت: در مراحل دوم و سوم نیز کار نام نویسی در اسفند پارسال و فروردین امسال انجام شد و تعداد چهار هزار و ۴۲۸ نفر ثبت نام شدند که پس از پالایش به ۲ هزار و ۱۵۰ نفر کاهش یافت و از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۸۸۳ نفر پیامک افتتاح حساب ارسال شده و برای ۲۴۲ نفر نیز به دلیل نقص مدرک یا تاخیر در احذا استعلام های قانونی هنوز پیامک ارسال نشده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: پس از قرعه کشی واجدین شرایط و تعیین یک هزار و ۲۵۰ نفر در مراحل دوم و سوم طرح اقدام ملی در ساوه، این افراد باید تا ۲ هفته آینده نسبت به واریز مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اقدام کنند در غیر این صورت نفرات دیگری جایگزین آنها خواهد شد.

به گفته او کارگزار پروژه های مسکن ملی شهر ساوه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و روند نام نویسی، اختصاص زمین و پایلایش اسامی هم به گونه ای است که ساوه در بین شهرستان‌های استان مرکزی به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و در روند عملیات اجرایی پروژه پیشرو است.
مرزبان گفت: نرم افزار مربوط به قرعه کشی مسکن ملی در ساوه با تایید نماینده بازرسی و دستگاه قضائی استان رسیده است و انتخاب افراد به صورت رندوم خواهد بود که نتایج آن به صورت شفاف اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: در برخی از شهرهای ساوه و زرندیه با وجود تخصیص سهیمه استقبال مناسبی از طرح اقدام ملی نشد به گونه ای که تنها برای نیمی از سهمیه این شهرها ثبت نام انجام شد و در شهر آوه نیز با وجود تخصیص ۲۰ سهمیه، هیچ ثبت نامی صورت نگرفت و دلیل این مساله نام نویسی ساکنان این شهرها در طرح های اقدام ملی شهرهای بزرگتر از قبیل ساوه است.

برچسب‌ها ساوه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی ساوه طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اخبار کنکور طرح اقدام ملی استان مرکزی نام نویسی یک هزار قرعه کشی مسکن ملی انجام شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • فروش نقد و اقساط پژو پارس در 4 قسط و تحویل فوری ویژه اردیبهشت ماه 1403 + جزئیات
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند