Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نصیری رییس انجمن موی تای کشور در حکمی خانم شاه صنم صدیق را به عنوان مسوول کمیته مسابقات بانوان موی تای کشور منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد نصیری رییس انجمن موی تای کشور در حکمی خانم شاه صنم صدیق را به عنوان مسوول کمیته مسابقات بانوان موی تای کشور منصوب کرد.

در حکم نامبرده آمده است:

 بنا به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ، بعنوان "مسوول کمیته مسابقات موی تای بانوان انجمن موی تای" تعیین می گردید تا با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از توان و تجربه بالای خویش در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف انجمن موی تای، نهایت سعی و  تلاش خود را مبذول دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است صدیق طی سالهای گذشته مسوولیتهای متعددی را در بخشهای مختلف انجمن برعهده داشته و جزو یکی از بانوان پرتلاش و کارنامه دار در انجمن موی تای محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موی تای بانوان مسوول کمیته مسابقات انجمن موی تای موی تای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور