Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:28:31 GMT

گلستان| ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۶۱۰

گلستان| ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور ایجاد شد

گروه استان‌ها- معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو از افزایش قابل‌توجه تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب در کشور خبر داد و گفت: ۱۶۰ تصفیه خانه آب در کشور ایجاد شده است. - اخبار استانها -

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی 26 روستای استان گلستان و کلنگ‌زنی ایستگاه پمپاژ تصفیه‌خانه شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در نظام ‌جمهوری اسلامی کارهای ارزنده‌ای در حوزه آب و فاضلاب انجام ‌شده است که باید مردم از آن مطلع شوند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منکر وجود ناکامی‌ها در حوزه آب و فاضلاب نیستیم اما انتظار داریم موفقیت‌های نظام و دولت در این حوزه نیز به طور کامل بیان شود.

معاون وزیر نیرو با ارائه آماری در خصوص افزایش تعداد تصفیه‌ خانه‌های آب و فاصلاب در کشور گفت: اوایل انقلاب مجموعا 4 تصفیه خانه فاضلاب در کشور وجود داشت که امروز به 200 تصفیه‌ خانه رسیده است.

مشکل تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب استان لرستان برطرف شود‌وزیر نیرو: هر ماه یک تصفیه خانه جدید در کشور وارد مدار می‌شود / افتتاح یک سد مخزنی در هر 50 روزروحانی: امروز 99.9 درصد از شهرهای کشور از آب بهداشتی برخوردارند/ افزایش 6 برابری تصفیه خانه های کشور به نسبت قبل از انقلاب

به گفته معاون وزیر نیرو، تعداد تصفیه‌خانه های آب نیز از 27 عدد اوایل انقلاب به بیش از 160 در دوره کنونی رسیده است.

تقی‌زاده خامسی همچنین از افزایش میزان برخورداری روستاها از آب شرب نسبت به اوایل انقلاب خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم میزان بهره‌مندی مردم از آب شرب لوله‌کشی افزایش پیدا کند.

در این مراسم 26 پروژه آبرسانی از جمله 30 کیلومتر خط انتقال، 29.5 کیلومتر شبکه توزیع آب، استانداردسازی و نصب انشعابات، احداث مخازن و غیره نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصفیه خانه خانه های آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از ایجاد ۲.۵ میلیون شغل و کاهش ۱.۵درصدی نرخ بیکاری از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم،مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده ی بهینه از فرصت ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد. بر این پایه سازمان بین المللی کار(I.L.O) آموزش های مهارتی را به عنوان یکی از پایه های اساسی فعالیت خویش قرار داده است و همواره آن را به دیگر کشورها توصیه می کند.

جوانان با فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در واقع نیروی خلاقیت و کاربردی خود را در یک فضای رقابتی در مسیر خدمت به مردم به کار می گیرند. این آموزش های مهارتی زمینه ساز ایجاد حرفه های با ثبات است و از پدید آمدن شغل های کاذب و ناپایدار که توسعه ی همه جانبه ی کشور را هدف قرار می دهد و سبب آسیب های مختلف اجتماعی می شود، جلوگیری به عمل می آورد.

مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه مهمترین خدمات و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته، اظهار کرد: امسال در راستای تحقق شعار سال و کمک به صنعت و اقتصاد، ظرفیت مراکز جوار کارگاهی 50 درصد افزایش خواهد یافت.

وی از رشد 33 درصدی حوزه آموزش های فنی و حرفه‌ای و 38 درصدی سنجش صلاحیت حرفه ای در سال گذشته خبر داد و افزود: پارسال واگذاری امر آموزش های فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی هزار و 140 درصد افزایش یافت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: سال گذشته در حوزه کاهش نرخ بیکاری اتفاق قابل توجهی افتاد و یکی از وعده های دولت در حوزه اشتغال محقق شد، ضمن اینکه صدمات حین کار در سال گذشته 14درصد کاهش یافت.

عظیمی بیان کرد:  یکی از این ظرفیت‌ها، سرمایه نیروی انسانی است و یکی از ماموریت‌های دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌ها، معرفی درست توانمندی‌های استان ها است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، کارگران را مجاهدان عرصه اقتصادی دانست و یادآور شد: هرچه قدر بخش خصوصی را تقویت و شرایطی را فراهم کنیم و مردم امور اقتصادی را دست بگیرند، موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است