Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:09:27 GMT

استاد علوم پزشکی بر اثر کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۷۵۱

استاد علوم پزشکی بر اثر کرونا درگذشت

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زاهد صفی‌خانی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه اصفهان، روز گذشته(۳۰ مهرماه) پس از چند روز تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کووید – ۱۹، در اصفهان درگذشت.

دکتر صفی‌خانی استاد تمام رشته آناتومی (علوم تشریح) و بازنشسته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان نیز در پیامی درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

با تاسف و تاثر از درگذشت استاد مکرم و دانشمند دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و اصفهان شادروان دکتر زاهد صفی‌خانی رحمه‌الله علیه اطلاع یافتم.

در طول دوران چهارده ساله‌ای که افتخار حضور و خدمت‌گزاری در جمع دانشگاهیان عزیز دانشگاه علوم پزشکی اهواز نصیبم شد، آن فقید سعید را به اخلاق نیکو و فضل و کمال آراسته دیده و واجد خصوصیت زیبای معلمی یافتم.

امیدوارم خداوند بزرگ او را در روضه رضوان خویش جایگاه کرامت فرماید و به بازماندگان، مصیبت‌زدگان و خانواده و بستگان داغدار، دوستان و همکاران و شاگردان ایشان، پاداش و اجر صابران و شکیبایان عطا نماید.

اینجانب نیز خود را در این غم و اندوه شریک می‌دانم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا استاد علوم پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد

ایسنا/هرمزگان دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و در مراسم ویژه ای با حضور وزیر علوم تجلیل شد.

به گزارش ایسنا؛ آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونین وزارت علوم، روسای دانشگاه ها و جمعی از اساتید، 11 اردیبهشت ماه در سازمان پژوهشی های علمی و صنعتی وزارت علوم برگزار شد و ۶۵ عضو هیات علمی به عنوان استاد نمونه معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از خسرو خواجه استاد هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه تجلیل شد.

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید مرتضی مطهری، بزرگترین سرمایه هر جامعه را فرهنگ آن جامعه دانست و گفت: اساتید نمونه سرمایه های نمادین کشور هستند که هرجا باشند آنجا قیمت می یابد. به همین دلیل با احداث دانشگاه زمین اطراف دانشگاه ارزش پیدا می کند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید نمونه به عنوان سرمایه های نمادین‌کشور باید قدر ببینند، افزود: بین اساتید نمونه کشوری خوشبختانه بانوان دانشمند نیز داریم که امیدواریم سال های آینده افزایش یابند. تمام اساتید نمونه در رشته های خود سرآمد هستند.

دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است که اصالتا هرمزگانی بوده و دارای دهها مقاله برتر در زمینه های مهم علم بیوشیمی در کشورمان و جهان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟