Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:09:57 GMT

جهش خوب سرانه فضای ورزشی در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۷۹۰

جهش خوب سرانه فضای ورزشی در رفسنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه‌ی نشست مربوط به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون کشتی و باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص راه اندازی آکادمی کشتی که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، فرماندار رفسنجان و عوامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در محل هتل هیلان رفسنجان برگزار شد، حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان را خیرمقدم گفت و ابراز امیدواری کرد: این سفر برای استان کرمان منشأ خیر و برکت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته تربیت بدنی و ورزش که مصادف با ماه پربرکت ربیع الاول است را به پیشکسوتان، ورزشکاران و همه کسانی که دلسوزانه و خالصانه برای ورزش استان و ارتقاء سلامت و شادی و نشاط جامعه زحمت می‌کشند، تبریک گفت.

پاریزی افزود: شهرستان رفسنجان به لحاظ جمعیت و موقعیت جغرافیایی در استان کرمان شرایط بسیار ویژه و خاصی دارد و این مسئله بر بنده و هیچ کدام از مسئولان استان پوشیده نیست.

او تصریح کرد: از سمت مجموعه استان، نگاه‌ها به توسعه همه جانبه شهرستان رفسنجان نگاه‌های متفاوتی است و ما نیز در مجموعه ورزش و جوانان استان کرمان به دنبال این هستیم، شرایط بهتری را برای شهرستان پر از ظرفیت و پتانسیل رفسنجان شاهد باشیم.

پاریزی بیان داشت: رفسنجان شهرستانی با داشتن جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر و دارای بخش‌ها و روستا‌های مختلف است و قطعاً استعداد‌های نابی در این منطقه، روستا‌ها و بخش هایش وجود دارد که این‌ها با برنامه ریزی، درایت، مدیریت، کار برنامه محور و سازماندهی مناسب می‌توانند شکوفا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اعتقاد داریم، شاید همه نتوانند قهرمان ملی، جهان، المپیک، آسیا و جهان باشد، ولی هر کسی می‌تواند قهرمان سلامتی خودش باشد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه توسعه همگانی باید مدنظر همه باشد، افزود: خوشبختانه این اتفاق دارد در شهرستان رفسنجان به همت همه به ویژه اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی رخ می‌دهد و گستردگی مناسبی را در جمعیت ورزشکاران سازماندهی شده در رفسنجان داریم.

او تصریح کرد: با تغییراتی که پیش آمده و با نگاه مثبتی که هم مجموعه باشگاه مس رفسنجان و مجموعه ورزش کارکنان مس دارند، توسعه زیرساخت‌های ورزشی چند سال است که با مشارکت مس در حال انجام است و دهیاران، شورا‌های روستا‌ها و شهرداران نیز نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کرده اند.

پاریزی بیان داشت: این روز‌ها شاهد این مسئله هستیم، سرانه فضای ورزشی در شهرستان رفسنجان یک جهش بسیار مناسبی را طی چند سال گذشته داشته است، که این جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در کنار همه‌ی این‌ها مسئله‌ای که باید به آن دقت شود، امروز رفسنجان به دلیل حمایت‌هایی که وجود داشته و به دلیل تعاملاتی که بین مجموعه ورزش و مردم رخ داده و دقت نظری که مدیرانش داشته اند، جایگاهش نسبت به سال‌های گذشته تفاوت داشته است.

پاریزی افزود: حضور تیم فوتبال در لیگ برتر کشور، حضور تیم فوتسال بانوان در لیگ برتر کشور، بسکتبال لیگ برتری، والیبال لیگ دسته اول و ... نشان دهنده‌ی این است که نگاه به ورزش رفسنجان نگاه به توسعه متوازن است که ما این مسئله را ارج می‌نهیم و تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این توسعه بتواند توازنش بهتر از قبل صورت گیرد.

او بیان داشت: برای اینکه بتوانیم رضایت عمومی را در سطح جامعه، بین مردم و ورزشکاران داشته باشیم، باید این دقت نظر را داشته باشیم که چه در بحث ورزش و چه بحث استفاده از اماکن ورزشی موجود، با نگاه و سیاست گذاری اداره ورزش، توازنش در بین هیئت‌های ورزشی و رشته‌های ورزشی تحت پوشش حفظ شود.

پاریزی تصریح کرد: استان کرمان به دلیل صنایع قوی و بنگاه‌های اقتصادی خوبی که دارد، در بین استان‌های کشور متمایز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان پهناورترین استان کشور با ۲۳ شهرستان است که ۱۱ درصد از خاک کشور را تشکیل می‌دهد.

او افزود: بنگاه‌های اقتصادی در این استان در راستای مسئولیت اجتماعیشان حمایت‌های بسیار خوب و مناسبی را انجام می‌دهند، که من همین جا از مدیران صنایع مس قدردانی می‌کنم و باید گفت، امروز شهرستان رفسنجان جدای از اینکه قطب کشاورزی در استان است، قطب صنعت استان هم هست و این به دلیل گستردگی و منابع عظیمیست که در بحث مس و منابع خدادادی در این شهرستان رخ داده است.

پاریزی تصریح کرد: مدیران صنایع هم این اتفاق نظر را دارند که امانتدار اعتماد مردم هستند و باید این ثروت را در راستای رضایتمندی مردم هزینه کنند.

او بیان داشت: خط مشی و سیاستگذاری که مجموعه بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت اجتماعیشان دارند با کمک ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌هایی که صاحب صنعت هستند در کنار هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی می‌تواند به توسعه متوازن ورزش کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از مجموعه مس رفسنجان خواست: در سیاستگذاری ها، بودجه بندی‌ها و رشته‌های تحت پوشش خود نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان را به عنوان متولی امر ورزش در شهرستان بپرسند که این مسئله می‌تواند حائز اهمیت باشد و کمک کند.

پاریزی با اشاره به اینکه مجمع انتخاباتی اسماعیلی رئیس هیئت کشتی استان کرمان به تازگی برگزار شده و وی برای یک دوره چهارساله انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد: از این به بعد شاهد توسعه ورزش کشتی استان باشیم.

او گفت: برای توسعه کشتی به عنوان ورزش اول کشور باید به این رشته ورزشی و توسعه آن اعتقاد داشته باشیم.

پاریزی افزود: این قول را می‌دهیم از فضا‌های ورزشی موجود در راستای اختصاصی شدن فضا‌ها برای رشته ورزشی کشتی بهتر استفاده شود و بتوانیم توسعه مناسب تری را در بحث زیرساخت‌ها برای رشته ورزشی کشتی داشته باشیم.

او با اعلام اینکه توجه به بحث آموزش در مجموعه هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها باید ملاک عمل باشد، تصریح کرد: برای رشته کشتی نیز دبیر رئیس فدراسیون کشتی قول مساعد داد تمام همت خود را به منظور توسعه آموزش داشته باشد که ما باید از این فرصت نهایت بهره برداری را به شکل مناسب داشته باشیم.

پاریزی به امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و باشگاه مس رفسنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه پیشرفت آکادمی و توجه خاص به ورزش بومی را در سطح استان شاهد باشیم که این‌ها بتواند ظرفیت سازی برای ورزش استان و ایران در سال آینده شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کشتی سرانه ورزشی وزارت ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان شهرستان رفسنجان هیئت های ورزشی فدراسیون کشتی داشته باشیم مس رفسنجان نگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم