Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@11:30:35 GMT

غوغای شکست عجیب رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۸۰۷

غوغای شکست عجیب رئال مادرید

شکست ۳-۲ رئال مادرید در مقابل شاختار دونتسک در اولین بازی فصل جدید چمپیونزلیگ در مطبوعات اسپانیایی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان زین الدین زیدان در رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را در خانه خود بد آغاز کردند و در مقابل تیم کرونازده شاختار دونتسک با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند تا این رقابتها برای سفیدپوشان مادرید با شکستی تحقیرآمیز آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که انتظار می‌رفت مطبوعات اسپانیا امروز واکنش‌های زیادی به این شکست نشان دادند و روی جلد همه مطبوعات ورزشی اصلی این کشور به شکست لوس بلانکوس اختصاص داشت.

مارکا روزنامه‌ای که در شهر مادرید منتشر می‌شود با تیتر “هر روز بدتر از دیروز” به توصیف شکست رئال مقابل شاختار پرداخت. تحریریه مارکا که مشخصاً از نتیجه بازی عصبانی است معتقد است عملکرد بد رئال در این بازی جای دفاع ندارد و حالا زیدان بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد. مارکا حتی این مساله را مطرح می‌کند که یک شکست دیگر در ال کلاسیکوی روز شنبه می‌تواند به معنای لبریز شدن کاسه صبر مدیریت باشگاه باشد و به دوران حضور زیدان در این تیم پایان بدهد. باید دید آیا زیدان هم مثل خولن لوپتگی از رئال اخراج می‌شود یا مربی جان سخت فرانسوی در ال کلاسیکو موفق به جبران شده و در تیمش ماندگار خواهد شد.

 

اما روزنامه‌های کاتالان هم همانطور که انتظار می‌رود فرصت را برای کری خوانی با قطب مخالف خود در فوتبال اسپانیا مناسب دیدند. روزنامه اسپورت از تیتر تحریک آمیز “تمسخر قهرمان” استفاده کرد. اسپورت که نمی‌تواند خوشحالی خود را از بابت این نتیجه پنهان کند می‌گوید رئال در آستانه ال کلاسیکو سه گل از تیمی بحران زده دریافت کرد.

 

موندو دپورتیوو دیگر روزنامه کاتالان هم از تیتر “کابوس پیش از ال کلاسیکو” استفاده کرده و می‌گوید رئال درست پیش از بازی بزرگ مقابل بارسلونا در مقابل تیم کرونازده شاختار دونتسک یک نیمه را ۳-۰ واگذار کرد و این خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید شاختار دونتسک چمپیونزلیگ رئال مادرید شاختار دونتسک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید