Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:26:05 GMT

قصه عجیب شفر و استقلال و پنجره های بسته

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۸۴۷

قصه عجیب شفر و استقلال و پنجره های بسته

در حالی که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده بخشی از بدهی این باشگاه به وینفرد شفر داده شده، این موضوع هنوز به تایید سرمربی پیشین آبی پوشان نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنجره‌های نقل و انتقالاتی آبی پوشان کماکان بسته است و این را می‌توان بزرگ‌ترین معضل این باشگاه در آستانه برگزاری رقابتهای لیگ برتر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها که برای همین نتوانستند از همه داشته‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند، در حالی نفرات جدیدشان را در تمرینات دارند که هنوز قادر به استفاده از آنها نیستند. اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره آبی پوشان که مسئولیت تسویه حساب با شفر‌ را برعهده گرفت و به همین منظور سفری نیز به ترکیه داشت، رسماً و در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرد مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از مجموع مطالبات شفر را پرداخت کرده و مابقی آن نیز طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

در پی این اعلام رسمی که در رسانه رسمی باشگاه نیز بازنشر داشت، ساشا شفر‌ اعلام کرد چنین پولی به حساب پدرش نرفته است. با گذشت حدوداً یک هفته از اعلام باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول به شفر و عدم اعلام وصول این مبلغ، حالا خبر می‌رسد احتمالاً به دلیل تحریم‌های بانکی در ارسال پول خلل وارد شده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به تازگی توانست مبلغ قابل توجهی را به حساب برانکو منتقل کرده و در راه تسویه حساب با وی قدم بزرگی بردارد.

این اتفاقات نشان می‌دهد در پرداخت بدهی استقلالی‌ها به شفر‌ ابهام وجود دارد و ممکن است اگر تا پایان هفته میلادی (یکشنبه) بانک شفر رسید این پول را اعلام نکند، وی در این خصوص اظهار نظر رسمی نماید. مگر آنکه استقلالی‌ها بتوانند از پس تحریم‌ها برآمده و بخشی از بدهی شفر را پرداخت نمایند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر شفر باشگاه استقلال باشگاه استقلال شفر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد