Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از این که مالک اپلیکیشن موبایلی محبوب اسنپ چت اعلام کرد میزان فروش در سه ماهه سوم ۵۲ درصد رشد کرده و به ۶۷۸.۷ میلیون دلار رسیده و کاربران فعال روزانه به ۲۴۹ میلیون نفر رسیده است، ارزش سهام شرکت اسنپ در اواخر معاملات سه شنبه بازار نیویورک ۲۵ درصد صعود کرد و به ۳۵ دلار و ۵۷ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، این رشد ارزش سهام، ثروت ایوان اشپیگل و بابی مورفی، موسسان اسنپ را به ترتیب به میزان ۱.۴ میلیارد دلار و ۱.۴ میلیارد دلار افزایش داد و به ۶.۹ میلیارد دلار و ۷.۲ میلیارد دلار رساند.

طبق اظهارنامه های کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اشپیگل در طول سال ۲۰۲۰ از فروش سهام اسنپ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار به جیب زده است. ارزش سهام اسنپ امسال ۷۴ درصد صعود کرده است.

ثروت اندوزی در دنیای فناوری در دوران شیوع پاندمی ویروس کرونا که باعث آنلاین شدن کار، خرید، تحصیل و سرگرمی و افزایش تقاضا برای خدمات دیجیتالی شده، خیره کننده بوده است. اریک یوان، مدیرعامل و موسس شرکت زوم ماه گذشته در مدت یک روز ۶.۶ میلیارد دلار به ثروتش افزوده شد و جف بزوس، مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی آمازون شاهد افزایش ۷۵ میلیارد دلاری ثروتش در سال ۲۰۲۰ و صعود آن به ۱۹۰ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت اسنپ که برنامه اسنپ چت آن برای ارسال عکسها و ویدیوهایی که در چند ثانیه ناپدید می شوند، استفاده می شود، اعلام کرد ضرر خالصش به ۲۰۰ میلیون دلار معادل ۱۴ سنت به ازای هر سهم کاهش پیدا کرده است و این شرکت بدون در نظر گرفتن هزینه ها، سود یک سنت به ازای هر سهم داشته که بهتر از پیش بینی تحلیلگران از ضرر پنج سنتی بود. اگر روند تبلیغات مثبت ادامه پیدا کند، درآمد سه ماهه چهارم اسنپ ممکن ۴۷ تا ۵۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کند.

پربیننده ترین موبایل نوکیا چند؟ +جدول تبلت لنوو چند؟ +جدول ارزش بیت کوین از ۱۲هزار دلار گذشت عزم بحرین برای تبدیل شدن به قطب نوآوری جهان اسلام / افزایش وابستگی استارتاپ‌های بحرینی به نیروی متخصص خارجی تماس صوتی و تصویری با واتس‌آپ روی کامپیوتر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ثروتمندان اسنپ ویروس کرونا موسسان اسنپ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران