Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قم گفت: برای پیگیری مسائل دریاچه نمک باید با عزم ملی پیگیر این مسائل باشیم و با این نگاه این مسائل را دنبال کرده و ظرفیت داخل استان را هم بررسی کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در این گزارش به مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی این دریاچه اشاره شد، در این شرایط ایجاد یک عزم برای اجرای این طرح‌ها ملزومات و شرایط خاصی نیاز دارد که ما در استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم بیان کرد: باید در ابتدا حق آبه ها را مشخص و از نظر مدیریت تالاب‌ها پیش روی بحث سطح استانی، بحث منطقه‌ای از استان‌های هم‌جوار و بحث ملی هم مشخص شود.

بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند استاندار قم: سلامت مردم خط قرمز مصوبات ستاد کرونا است/ معرفی مدیران و کارمندان متخلف به هیئت نظارت وی عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت برای چاره‌جویی ناچاریم به سمت بحث منطقه‌ای و استانی قدم برداریم اگر بر اساس شناسایی پهنه‌های سرمایه‌گذاری بی‌نام بررسی کنیم با وجود شناسایی 82 فرصت سرمایه‌گذاری بی‌نام کدام سرمایه‌گذاری برای دریاچه برنامه جامعی داشت؟

سرمست  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای پیگیری مسائل دریاچه نمک باید با عزم ملی پیگیر این مسائل باشیم و با این نگاه این مسائل را دنبال کرده و ظرفیت داخل استان را هم بررسی کنیم، با همکاری استان‌های هم‌جوار پیگیر این گزارش و طرح مطالعاتی خواهیم شد.

گفتنی است؛ در ادامه حاجی زمانی نماینده بخش خصوصی این طرح در جلسه پیشنهاد همکاری با اصفهان و شرکت ذوب‌آهن آن را داد که می‌توان برای استحصال نمک و ارزی آوری بالا از آن بهره گرفت.

انتهای پیام/454/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر