Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا دشتی اردکانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به ضرورت تعریف پهنه‌ای جدید برای استقرار صنایع در شهرستان اشاره و افزود: از مسوولان اجرایی استان و شهرستان با جدیت می خواهم که در ارتباط با مباحث این چنینی، قطعا ملاحظات مورد نظر مردم را رعایت کنند و در مسیر کاهش آسیب های توسعه نامتوازن در اردکان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نماینده مردم در خانه ملت، همه جایگاه و اعتبار خود را از مردم دارد و در هر شرایطی باید مدافع منافع و حقوق مردم باشد، افزود: پرچم مطالبه گری قانونی به نمایندگی از مردم به دوش نماینده آنان در مجلس است و این پرچم با همراهی و حمایت مردم با قوت در اهتزاز خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده پیرامون اجازه به فعالیت مجوزهایی که سال های قبل صادر شده بوده و حتی هزینه هایی از سوی این صنایع صورت گرفته بود، افزود: روند و زمان اعطاء این مجوزها نیاز به فرصت بیشتری برای تشریح است اما به محض اطلاع از این موضوع، کلیه راه های قانونی در جهت اعتراض به این امر بررسی شد و روند تلاش برای تعلیق این مصوبه و حرکت در مسیر بازنگری آن آغاز شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن تاکید بر اینکه مطالبه گری مردم؛ یک فرصت طلایی برای پایبندی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردمی که در عین ولایتمداری، دینداری و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی در برابر مشکلات شهر و دیارشان بی تفاوت نیستند و احساس مسئولیت می کنند و این روحیه، بزرگترین سرمایه این شهر است.

وی  بیان داشت: ضرورت دارد با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه، از سوی تصمیم گیرندگان استان به گونه ای عمل شود که کمترین آسیب و چالش در سطح شهرستان اردکان و استان یزد در موضوعات این چنینی به وجود آید و به نصایح و تذکرات افراد دلسوز توجه شود و نهایتا خرد جمعی ملاک عمل قرار گیرد.

۲۵۰ واحد صنعتی و ۱۸۵ واحد معدنی در اردکان فعال است و مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

اردکان از لحاظ مواد معدنی از شهرستان های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر ۱۰ معدن بزرگ ملی، حدود ۵۰۰ معدن بزرگ و کوچک دارد که در این واحدها بیش از ۱۲ هزار نفر مشغول کار هستند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اردکان محمد رضا دشتی اردکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اردکان وزارت صنعت معدن و تجارت یزد اردکان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«حسنعلی اخلاقی امیری» از حوزه انتخابیه مشهد و کلات به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

به نظر من مجلس شورای اسلامی به سمت گرایش‌های مستقل پیش می‌رود و از جناح‌های سیاسی کم کم فاصله می‌گیرد؛ در دوره دوازدهم احساس می‌کنم هر چند لیست‌های متعدد توانستند رأی مردم را به دست بیاورند اما برآیند مجلس دوازدهم به نظر من، نگاه خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس آینده به نظر من برای رفع مشکلات متعدد در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، نیازمند به باور مردم هستیم؛ نماینده باید به ظرفیت و توانمندی مردم در قانون گذاری باور داشته باشد. اینکه رهبر انقلاب در شعار سال می‌فرمایند جهش تولید با مشارکت مردم، یعنی مردم در همه عرصه‌ها اگر خود ورود کنند مشکلات را برطرف خواهند کرد، مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت، باید زمینه مشارکت مردم را در زمینه‌های مختلف ایجاد کند.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

اولویت من کمیسیون فرهنگی با شعار محوریت فرهنگ در همه عرصه‌ها، کمیسیون اجتماعی با شعار تقویت نهاد خانواده پیشران رفع آسیب‌های اجتماعی و کمیسیون آموزش با شعار اهمیت و جایگاه والای آموزش پرورش و آموزش عالی است.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

استان در حوزه زیر ساخت‌ها و بودجه عمرانی ضعف شدیدی دارد که باید جبران شود؛ ظرفیت خراسان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، معدن و گردشگری بسیار بالاست که متأسفانه نگاه جامع ملی به این ظرفیت‌ها نشده است، اگر چنین نگاهی را نماینده مجلس بتواند در بین مدیران با وجود آورد به نظرم استان می‌تواند جهش در رشد و ارتقا و ثروت آفرینی پیدا کند.

کد خبر 6080723

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!