Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبد الهادی رکنی حسینی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و دریابانی شهرستان گناوه به مناسبت هفته ناجا با تبریک این هفته اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها، از آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور تا کنون با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان گام‌های مؤثری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه افزود: امروز در شرایطی که به علت هجمه‌های استکبار در کشورهای همجوار ناامنی وجود دارد، با حضور نیروی مقتدر ناجا، ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای تجلیل از سربازان راه حقی است که خیرخواهانه و بی‌هیچ چشم داشتی در سراسر میهن و در هر لحظه و هر زمان بر عزت میهن اسلامی می‌افزایند و برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می‌کنند.

امام جمعه گناوه یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سراسر این آب و خاک بر ما حق برادری و بزرگواری دارد و حضور این نیروهای جان بر کف در مرزها، در جاده‌ها، شهرها، همراه مردم در نگرانی‌ها و بحران‌ها با دلیری‌ها و شجاعت در امداد رسانی‌ها و ایمان در انتظار فرج مولا همه و همه نشان از عظمت و اقتدار این مولود انقلاب است.

وی یادآور شد: هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سالروز بالا بردن پرچم اقتدار ملی، اعتماد مردمی، اعتدال قانونی و اعتقاد اسلامی است.

وی یادآور شد: تقارن زیبای شروع ماه ربیع المولود با آغاز هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفته و این هفته را به همه دلیرمردان عرصه جهاد و خدمت بویژه فرماندهی محترم و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان گناوه تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم که تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا درجهت تحقق آرمان شهر مهدوی (عج) و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی موفق و مؤید باشید.

کد خبر 5054235

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه نیروی انتظامی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند