Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از بنیاد شهید، «سعید اوحدی» در این پیام نوشت: نیروی انتظامی در مسیر حفظ جان ملت شریف ایران، پاسداری از کیان جامعه و حفظ مرزهای کشور در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمان زبون اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اغتشاش‌گران نظم عمومی همیشه تا پای جان ایستادگی و مجاهدت می‌نماید و در این راه شهیدان بسیاری را هم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بی‌تردید شهادت افتخارآمیز این پاک‌سیرتان غیور گواهی بر این ادعا است که آنان با اعتقادی راسخ و اراده‌ای وصف‌ناپذیر همواره برای دفاع از میهن اسلامی و برقراری نظم و آرامش گام برمی‌دارند. شهدای عزیزی که با نثار خون خود سرود استقامت، عزت و بیداری این ملت را بر بام جهان سروده‌اند.

اوحدی تصریح کرد: هرچند دشمنی استکبار جهانی نسبت به ملت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایانی نیست اما عجز، ناتوانی و خشم این فرومایگان و دشمنان زبون در مقابل اراده و عزم نیروهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی موضوعی اثبات‌ شده است.

در ادامه این پیام آمده است: به یقین ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور،  فداکار،  مدافعان امنیت و استقلال خود که در مسیر خدمت جان‌فشانی می‌کنند با بزرگی و افتخار یاد می‌کند. به فرموده مقام معظم رهبری  «اهمیت نیروی انتظامی را باید در اهمیت امنیت اجتماعی دانست. هراندازه که امنیت برای یک ملت و یک کشور مهم است، به همان اندازه باید به حافظان امنیت - که یک مظهر برجسته‌ی آن، نیروی انتظامی است - اهمیت داد».

وی در ادامه نوشت: به‌یقین امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل اعتماد و همدلی ملت شریف ایران و توان، اقتدار، فداکاری و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است. هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این روز به برادران و خواهران مؤمن و متعهد نیروی انتظامی که هم مظهر اقتدار و نظم نظام هستند و هم مظهر مهربانی و دلسوزی، یاد و خاطره همه شهدای نیروی انتظامی و از جمله شهدای اخیر این مجموعه فداکار و پرتلاش را گرامی بداریم. بدون تردید هر قطره خونی که در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های والای آن و برقراری نظم و آرامش نثار می‌شود، چهره کریه دشمنان این مرز و بوم را بیش ‌از پیش آشکار می‌سازد و نفرت و انزجار همگان نسبت به آنان را می‌انگیزاند. راه این شهدای معظم همواره ادامه خواهد داشت چرا که فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ امنیت و اقتدار نظام در هویت و فرهنگ این ملت ریشه دارد و زحمت‌کشان نیروی انتظامی نیز در این زمینه بی‌مانند هستند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت سعید اوحدی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت سعید اوحدی اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر