Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی فدراسیون اعلام کرد که فیفا و فدراسیون بر سر اساسنامه به توافق رسیده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمدرضا براتی ، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون در مورد جواب فیفا به آخرین نسخه پیشنهادی اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت:

به جهت شیوع بیماری کرونا، برگزاری جلسات حضوری و رایزنی ها درخصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران عملا با دشواری هایی مواجه شده بود و این فرایند به صورت تلفن، ویدیو کنفرانس و مکاتبات پیگیری می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت این مسئله به طول انجامیده بود.

وی ادامه داد:

امروز فیفا بالاخره نقطه نظراتش را در مورد اساسنامه فدراسیون و ضمائم آن را که شامل کدها و مقررات انتخاباتی و دستورالعمل برگزاری مجمع عمومی بود، به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که خوشبختانه دامنه اختلافات به حداقل ممکن رسید.

براتی گفت:

ما اکنون در اساسنامه تقریبا مشکل خاصی نداریم و یک سری مسائل جزئی و کم اهمیت در آیین نامه انتخاباتی باقی مانده است که ان شالله در اسرع وقت نظرات ما و فیفا به همدیگر نزدیک خواهد شد.

وی درباره مهلت زمان فدراسیون برای حل مشکلات جزیی اساسنامه گفت:

در نامه ای که فیفا امروز ارسال کرده است، ۱۰ روز به ما فرصت داده شده است البته ما می توانیم با ارسال نامه، درخواست تمدید این زمان را بدهیم که قرار است فردا بررسی های لازم در این زمینه صورت بگیرد که باید ببینیم در مدت ۱۰ روز می توان این اصلاحات را انجام داد یا خیر.

احمدرضا براتی در مورد زمانی تقریبی پاسخ مجدد فیفا به اساسنامه اصلاح شده گفت:

براساس برنامه زمان بندی اولیه که به تایید فیفا نیز رسیده بود، تمامی این فرآیند باید تا به امروز انجام می گرفت ولی به دلیل تأخیرهایی که از طرف مقابل صورت گرفت، این کار تا به امروز انجام نشد. نمی توان به طور دقیق مشخص کرد فیفا چه زمانی پاسخ خواهد داد ولی امیدوار هستیم که تا اواسط زمستان بتوانیم انتخابات فدراسیون فوتبال را انجام دهیم.

وی درباره نظر افراد مجمع فدراسیون در مورد اصلاحات اساسنامه گفت:

مجمع عمومی فدراسیون به عنوان عالی ترین رکن فدراسیون، در نهایت باید در مورد کل اساسنامه تصمیم گیری کند. اما قبل از آن باید نظر فیفا را کسب کنیم و بعد از آن در اختیار مجمع قرار بگیرد. در حال حاضر نظر فیفا بر روی استانداردهای بین المللی است و قطعا نظر مجمع نیز خارج از استانداردهای بین المللی نخواهد بود و نهایتا ۲۱ روز قبل از برگزاری مجمع، اساسنامه در اختیار اعضای مجمع قرار می گیرد تا نظرات نهایی خود را اعلام کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی