Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه‌ی نشست مربوط به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون کشتی و باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص راه اندازی آکادمی کشتی که با حضور میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار رفسنجان و عوامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در محل هتل هیلان رفسنجان برگزار شد، از رئیس هیئت کشتی استان کرمان خواست برای فعال نگه داشتن کشتی و توسعه آن، شخصاً به ۲۳ شهرستان استان سفر کند؛ چرا که این گونه است که کشتی تکان می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یقیناً کاری که برای کشتی انجام شود و نیتش خالص و خیر باشد، حتماً جواب می‌دهد.

دبیر با اعلام اینکه در هر شهریا استانی یک گروه ذینفوذ و اثرگذار است، تصریح کرد: در رفسنجان، باشگاه صنعت مس رفسنجان اثرگذار است.

او با بیان اینکه در خوب بودن فوتبال شکی نیست، هشدار داد: مراقب باشیم، ورزش‌های دیگر کشته نشود؛ چرا که فوتبال مانند مار هفت سر می‌ماند که پول را می‌خورد و به بقیه ورزش‌ها چیزی نمی‌رسد.

دبیر حضور باشگاه صنعت مس رفسنجان در کنار رشته هایی، چون بسکتبال، والیبال و فوتسال را اقدامی مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: بزرگی باشگاه مس است که دارد به مسئولیت اجتماعیش جامه عمل می‌پوشاند و این نگاه مثبت مسئولانش را می‌رساند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر امروز به آسیب‌های اجتماعی نگاه بیندازیم، به این امر واقف می‌شویم که حتماً نباید همه قهرمان شوند، همین که فرد به جای آسیب‌های اجتماعی به سمت و سوی ورزش می‌آید، این خود ارزشمند است.

دبیر به امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و باشگاه مس رفسنجان اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه امروز می‌تواند در کشور الگو باشد، در حقیقت این تفاهم نامه را به عنوان یک مدل کارآمد برای شهر‌های دیگر ابلاغ می‌کنم.

او ضمن قدردانی از باشگاه صنعت مس رفسنجان برای مشارکت در این کار بزرگ تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها باید پای کار بیایند تا یک ورزش بومی را بالا بیاورند و احیا کنند.

دبیر با اعلام اینکه کشتی در خانه‌ی ما ایرانی هاست و نگاه مقام معظم رهبری به کشتی ویژه است، بیان داشت: مزیت رقابتی ما ایرانی‌ها کشتی است، ولی متأسفانه امروز کشتی از شهر‌ها بیرون رفته است که باید آن را برگردانیم.

او با بیان اینکه ما به عنوان فدراسیون پای کاریم و تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم به توسعه کشتی در استان کرمان کمک کنیم، گفت: در بحث آموزش می‌توانیم با اعزام مدرس به بحث آموزش مربیان کمک کنیم؛ زیرا گیرِ کار در مربی هاست و ما باید مربی‌ها را آموزش دهیم.

دبیر از حمایت‌های فرماندار و باشگاه مس رفسنجان تشکر کرد و افزود: ما سرباز شما در فدراسیون کشتی هستیم و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه یابد و ما آن را به عنوان الگو در کشور ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کشتی تفاهم نامه همکاری باشگاه صنعت مس رفسنجان فدراسیون کشتی مس رفسنجان تفاهم نامه باشگاه مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد