Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش همایش مجازی آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد دارد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش مجازی آمادگی جسمانی را در رشته‌های دراز و نشست و شنا سوئدی ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های استان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرایط برگزاری این همایش به این گونه است که تمامی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های استان که در ترم پاییز (۱۴۰۰-۱۳۹۹) ثبت نام کرده اند می‌توانند شرکت کنند.
دانشجویان شرکت کننده می‌بایست در حین انجام حرکات با پوشش مناسب بوده و در صورت عدم پوشش مناسب فیلم‌های ارسالی مورد قضاوت قرار نمی‌گیرند.
هر دانشجو می‌تواند در هر دو رشته شرکت و فیلم آن را ارسال کند.
زمان اجرای حرکات در هر رشته از لحظه شروع حرکات تا پایان آن حداکثر ۳۰ ثانیه است.
تعداد حرکات صحیح بیشتر، ملاک قضاوت و برنده شدن است.
فیلم برداری می‌بایست به صورت افقی، واضح و از لحظه شروع تا پایان متوقف نگردد.
دانشجوی شرکت کننده می‌بایست در ابتدای شروع فیلم نسبت به معرفی خود، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اقدام کنند.
نحوه اجرای صحیح حرکات در فایل جداگانه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
به مقام‌های اول تا سوم هر رشته در دو بخش خواهران و پسران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است، دستورالعمل اجرای صحیح حرکات ورزشی نیز به صورت زیر است:
حرکات شنا سوئدی:
در حرکت شنا سوئدی سر، سینه و ستون فقرات در یک راستا، دست‌ها به اندازه عرض شانه باز و انگشتان دست‌ها به سمت روبه رو می‌باشند و پا‌ها از هم باز است. هنگام اجرای حرکت در قسمت پایین زاویه آرنج‌ها کمتر از ۹۰ درجه می‌باشد و هنگام بالا آمدن آرنج‌ها صاف می‌شوند و سر پایین نبوده و رو به جلو نگاه شود.
حرکات دراز و نشست:
در حرکت دراز و نشست ورزشکار به پشت خوابیده، زانو‌ها جمع و کف پا‌ها روی زمین قرار می‌گیرد و دست‌ها به صورت ضربدری روی سینه قرار می‌گیرند، هنگام بالا آمدن چانه باید روبه روی زانو‌ها قرار بگیرد.
یادآور می‌شود، جدا شدن باسن از روی زمین، نبودن کف پا روی زمین، عدم برخورد کتف با زمین از خطا‌های احتمالی حین اجرای حرکات است.
شایان ذکر است؛ مهلت ارسال فیلم حرکات حداکثر تا ۱۴ آبان ماه سال جاری است.
علاقه‌مندان خانم ویدیو‌های خود را به شماره ۰۹۱۷۱۴۵۴۶۸۲ و آقایان به شماره ۰۹۱۷۱۴۵۲۰۲۳ از طریق پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزش ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد

پایگاه اتوبوس آمبولانس با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور در کمربندی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت _ در آئین کلنگ‌زنی پایگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک برای احداث پایگاه‌های خدماتی اورژانس را در استان کلنگ‌زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پرتردد هستند.

وی افزود: با احداث این پایگاه‌ها، خدمات اورژانس درون شهری و برون شهری به مردم ارائه می‌شود و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه‌دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیمار یا مصدومی دچار عوارض بیشتری نشود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته است با وجود اینکه عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده است و کارها به سرعت پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس استان کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه کلنگ‌زنی شده‌است و امیدواریم طی ۹ ماه آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد صورت بگیرد.

میعادفر خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس ید واحده و در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.

این مسئول در ادامه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود و یکی از این موارد برتر بودن این دانشگاه در سطح کشور در ارائه خدمات سفر نوروزی است.

کد خبر 748628

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند