Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعتبار مورد نیاز برای این کار با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان وزیر ورزش و جوانان و استاندار پیش‌بینی و تامین می‌شود.

تقی زاده تهیه برش شهرستانی نیاز‌های حوزه ورزش و جوانان استان را ضروری دانست و اضافه کرد: پیگیری لازم برای تامین تجهیزات خانه جوان شهرکرد و پیگیری به‌منظور رفع کمبود‌های شهرستان‌های این استان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۵۰ خانه ورزش روستایی و کشتی در چهارمحال و بختیاری

او توجه به اشتغال‌های خانگی در حوزه جوانان را ضروری اعلام و تصریح کرد: وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای ایجاد اشتغال خانگی در حوزه جوانان و تحول این بخش همکاری و مشارکت می‌کنند.

تقی زاده تکمیل خوابگاه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری را جزو دستور کار و برنامه‌های اولویت‌دار وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: در صورت واگذاری محوطه اطراف خانه جوان شهرکرد به اداره‌کل ورزش و جوانان، این وزارتخانه منابع مالی و هزینه لازم برای احداث پارک جوانان را در مرکز این استان اختصاص می‌دهد.

او با ابراز رضایت از عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر منابع، تجهیزات و امکانات محدود این استان، اما اقدامات قابل توجهی انجام شده که رضایت‌بخش است.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شیوع ویروس کرونا حداقل ۴۰۰ میلیارد ریال به ۵۲۰ باشگاه ورزشی این استان خسارت وارد کرد.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار هزار شغل مرتبط با ورزش به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این استان تعطیل شد.

کریمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری رتبه ۲۸ زیرساخت‌های ورزشی و جایگاه سیزدهم در قهرمانی‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

او به ظرفیت‌های ویژه استان در حوزه ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: احداث ۳۲۰ خانه ورزش روستایی و صدور مجوز برای فعالان حوزه رفتینگ از اقدامات ورزش و جوانان استان در دولت تدبیر و امید به‌شمار می‌رود.

کریمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون از دو هزار و ۳۴۸ مورد بازرسی از باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در چهارمحال و بختیاری انجام و ۳۶ باشگاه متخلف پلمب شده است.

او افزود: هم‌اینک ۵۲۰ باشگاه ورزشی و ۱۶۰ مکان ورزشی زیرمجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان طرح های نیمه تمام ورزشی خانه جوان اشتغال خانگی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود