Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ناهماهنگی در تسهیل امور تولیدکنندگان و صادرکنندگان به زودی رفع خواهد شد تا آنان با خیال آسوده به فعالیت اقتصادی بپردازند.

به گزارش برنا از اراک، سیدعلی آقازاده در نشست شواری گفت و گو دولت با بخش خصوصی افزود:با توجه به سیاست‌های و افق پیش‌رو که نشان دهنده وضعیت مطلوب و آغاز شرایط بهتر برای ارز است، امید می‌رود به زودی شاهد رفع مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: درسال جاری کشور شرایط متفاوتی را با تورم، تحریم، نوسان قیمت کالاها و ارز تجربه کرد و عدم صدور کالا و مواد اولیه از مبادی عادی و قانونی کشور باعث شده تا شرایط سختی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان به وجود آید که از آنان عذرخواهی می‌کنم.
وی اظهار داشت: برخی اقداماتی که در بخش دولتی انجام شده نتایج مطلوبی نداشته است زیرا میلیون‌ها تن کالا در گمرک باقی مانده درحالی که تولیدکنندگان در داخل به گرم گرم آن نیاز دارند اما به خاطر بروکراسی اداری و ناهماهنگی در بخش‌های اجرایی و نظارتی شرایط  برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان سخت شده است.
وی گفت: درطول سال‌های اخیر وضعیت کمی و کیفی نشست‌های اتاق بازرگانی اراک و شورای گفت و گو دولت با بخش خصوصی در سطح کشور مطلوب بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار مرکزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور