Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:31:48 GMT

افزایش ۸۷ درصدی کشف انواع مواد مخدر در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۷۱۳

افزایش ۸۷ درصدی کشف انواع مواد مخدر در تویسرکان

به گزارش خبرنگار مهر؛ سرهنگ محمد معصومی ظهر پنج شنبه در نشستی با خبرنگاران با بیان شعار هفته ناجا ۹۹ «با هم برای امنیت و سلامت» ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایتمندی مردم را از اولویت‌های مهم ناجا دانست و ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، از آنان به عنوان بستر ساز امنیت و آرامش در جامعه یاد کرد.

وی افزود: خبرنگاران با انعکاس سریع و صحیح اخبار و اطلاعات در جامعه نقش بسزایی در ایجاد احساس امنیت دارند و امید است با ادامه این همکاری‌ها این امنیت و آسایش مطلوب ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان به بیان عملکرد و اقدامات یک ساله پلیس از هفته ناجا سال گذشته تا هفته ناجا امسال پرداخت و گفت: شهرستان تویسرکان از شهرهای امن استان همدان است و با توجه به اجرای بیش از دو هزار و ۲۸۸ طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیرانه، امسال شاهد کاهش جرایم بوده‌ایم.

سرهنگ معصومی بیان کرد: یکی از شاخصه‌های بارز و نقطه قوت عملکرد پلیس در این مدت که با کنترل و اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان صورت گرفته اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با سرقت است، که افزایش دستگیری سارقان به خصوص دستگیری‌های قبل از وقوع و نافرجام است که تاکنون بیش از ۴۱۵ سارق دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

اوی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم در کار پلیس برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر است که در این مدت توفیقات خوبی حاصل شده و با انهدام چند باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از ۳۶۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف و با رشد ۸۷ درصدی کشفیات مواد مخدر رضایتمندی اهالی و شهروندان فراهم شده است.

وی در بحث مبارزه با قاچاق نیز گفت: با تقویت ایستگاه‌های بازرسی، تشدید اقدامات کنترلی و رصد اطلاعاتی کشفیات کالاهای قاچاق ۱۹ درصد رشد داشته که در این خصوص در بحث کالاهای دخانی و سیگار ،۲۶۱ درصد رشد کشفیات را شاهد بودیم.

سرهنگ معصومی در ادامه به بیان اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی پرداخت و عنوان کرد: یکی از اقدامات ما برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم بوده که تاکنون بیش از ۸۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۶۴۲ دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده‌اند و امیدواریم با انجام کارهای فرهنگی در ارتقا فرهنگ ترافیک، شاهد کاهش چشمگیر این آمارها در سطح شهرستان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: خط قرمز پلیس برقراری نظم و امنیت شهروندان است و با افرادی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با تمام توان برخورد خواهد کرد.


 

کد خبر 5054025

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی انتظامی همدان محمد معصومی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا