Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:08:05 GMT

عزم مسئولان به رفع کمبود آرد و نان در تالش

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۸۲۵

عزم مسئولان به رفع کمبود آرد و نان در تالش

به گزارش خبرنگار ایرنا آرش فرزام صفت روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات کمبود آرد و نان در فرمانداری تالش گفت: کمبود آرد، ناشی از خروج و قاچاق آن از مرزهای استان و از نانوایی ها به کارخانجات خوراک طیور و نظیر آن است و به بازرسی، نظارت و مقابله ویژه در این خصوص نیاز داریم.

وی از اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه نانوایان تالش خواست، با تشکیل نشستی فوری کمبودهای واقعی آرد را اعلام کنند تا هیچ نیاز واقعی به آن نادیده گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان افزود: موضوع کمبود سهمیه آرد شهرستان تالش نسبت به سایر شهرستان ها پیگیری و تلاش خواهد شد، شرکت غله به ااندازه نیاز واقعی، سهمیه ویژه آرد به تالش اختصاص دهد.

فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: متاسفانه میزان سهمیه آرد شهرستان  با ۲۰۰ هزار و ۶۴۹ نفر جمعیت، نسبت به سایر شهرستان ها کم است و باعث کمبود محسوس آرد در نانوایی ها شده است.

محد حسین شاه کویی افزود: صف های طولانی نانوایی ها در شرایط شیوع کرونا گویای کمبود نان است و متاسفانه به دلیل گرانی برنج، قوت غالب مردم نان است و انتظار داریم ارتقای کمیت و کیفیت نان جدی گرفته شود.

طی هفته گذشته کمبود آرد موجب تعطیلی بعضی نانوایی ها و تشکیل صف های طولانی مردم در برابر برخی نانوایی ها شده و این موضوع در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آرد استانداری گیلان حویق اسالم تالش گیلان نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد استانداری گیلان حویق اسالم تالش گیلان نانوایی آرد استانداری گیلان حویق اسالم تالش گیلان نانوایی اخبار کنکور نانوایی ها کمبود آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد